no comment 8)
Dave wrote:Is dat nou een Nissan Kubistrar of een Peugeot Partner... ?
Fijne wagens, past veel in.![]()
Nice die S, kennis van mij bestelde dezelfde, maar moest wachten tot Oktober i.p.v. de beloofde Augustus-leverdatum. Zou bijna denken dat ie nu op jullie oprit staat :-)
Heel benieuwd naar die MY2008 velgen in Real Life... ik twijfel nog die aan te schaffen voor mijn zomerbanden...
Jo& wrote:Dave wrote:Is dat nou een Nissan Kubistrar of een Peugeot Partner... ?
Nice die S, kennis van mij bestelde dezelfde, maar moest wachten tot Oktober i.p.v. de beloofde Augustus-leverdatum. Zou bijna denken dat ie nu op jullie oprit staat :-)
Heel benieuwd naar die MY2008 velgen in Real Life... ik twijfel nog die aan te schaffen voor mijn zomerbanden...
Kubistar, is om klein materiaal te bezorgen en om de honden mee te nemen. Die gaan vaak mee naar de zaak namelijk.
Wij hebben deze S2k al een aantal maanden, was de eerste in NL.
Vind de nieuwe velgen erg mooi onder de S2k. Ik weet niet welke auto jij hebt, maar denk dat het niet alle auto's zal staan. Zijn trouwens wel erg breed, iets van 255 achter ofzo, de banden dan, maar dan zal je niet ver af kunnen wijken als je die velgen neemt.
Jordan wrote:Jo& wrote:Dave wrote:Is dat nou een Nissan Kubistrar of een Peugeot Partner... ?
Kubistar, is om klein materiaal te bezorgen en om de honden mee te nemen. Die gaan vaak mee naar de zaak namelijk.
Wij hebben deze S2k al een aantal maanden, was de eerste in NL.
Vind de nieuwe velgen erg mooi onder de S2k. Ik weet niet welke auto jij hebt, maar denk dat het niet alle auto's zal staan. Zijn trouwens wel erg breed, iets van 255 achter ofzo, de banden dan, maar dan zal je niet ver af kunnen wijken als je die velgen neemt.
Dave rijd ook een s2k 8)
anyway... sjemig heeeeee wat een oprit zeg...
Die Legend is toch wel machtig hoor...
Was overigens niet echt wit zoals Championship White.....meer richting creme, maar wel zeer mooie auto!
ToyZ wrote:Fraaie S2000 hoor, om nog maar te zwijgen over de rest van het aanbod Honda's bij jullie thuis.
Eenzelfde S2000 staat bij mij om de hoek. Hele aparte kleur, bijna parelmoer achtig. Overigens heeft de vrouw van de eigenaar een rode FN2. Honda bloed stroomt daar dus ook door de aderen.
Groeten !
Delta_lima wrote:Was overigens niet echt wit zoals Championship White.....meer richting creme, maar wel zeer mooie auto!
CW, is geen echt wit, dat is juist meer cremig.
Mooie S! Maar euhm hadden daar geen andere honda velgen onder gekunt ? Ze hebben op de ap2 ook meer spaaks 17ers, die zijn cool.
Dit ziet niet uit :S
Jo& wrote:@ Dave
Deze velgen staan erg gaaf onder de S2k helemaal niet overdone, zien er juist groot uit door de brede spaken. Ik vind ze niet perse heel sporty staan, eerder degelijk, undercover, bruut.
Anders ga je toch een keer kijken? Woon je in de buurt van Rdam?
Ik weet niet welke versie van de S2k jij rijdt, ik heb in allemaal gereden en ik kan je zeggen dat het verbreden van de banden is heeel zinvol, echt een goede upgrade. Je voelt gewoon meer grip en dat heb je nodig!
Trouwens, de S2k wordt nu standaard met RE050A banden geleverd, zal wel zijn omdat die S02's niet meer geleverd worden. Kan er niets negatiefs over zeggen. Misschien wel beter omdat de S2k heel eigenwijs is in de regen...