Nieuwe witte S2K

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Jo&

Nieuwe witte S2K

Post by Jo& »

Image

Image

Image

no comment 8)
CyRaX

Post by CyRaX »

Mooi ding hoor 8)

Heb er ook 1 zien staan bij Honda Welman in Heerhugowaard. Was overigens niet echt wit zoals Championship White.....meer richting creme, maar wel zeer mooie auto!
S.J.

Post by S.J. »

Wow wat een oprit. Kan ik alleen maar van dromen! Kleur is tafetta white?
Benjdmin

Post by Benjdmin »

ENVY!

:razz:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Breng je die volgend jaar mee naar pukkelpop?
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

vind die rooie mooier :D
RedSun

Post by RedSun »

.......... damn wat een dikke auto
Nana korobi ya oki
Dave

Post by Dave »

Is dat nou een Nissan Kubistrar of een Peugeot Partner... ?
Fijne wagens, past veel in.

:)

Nice die S, kennis van mij bestelde dezelfde, maar moest wachten tot Oktober i.p.v. de beloofde Augustus-leverdatum. Zou bijna denken dat ie nu op jullie oprit staat :-)

Heel benieuwd naar die MY2008 velgen in Real Life... ik twijfel nog die aan te schaffen voor mijn zomerbanden...
Jo&

Post by Jo& »

Dave wrote:Is dat nou een Nissan Kubistrar of een Peugeot Partner... ?
Fijne wagens, past veel in. :)
Nice die S, kennis van mij bestelde dezelfde, maar moest wachten tot Oktober i.p.v. de beloofde Augustus-leverdatum. Zou bijna denken dat ie nu op jullie oprit staat :-)
Heel benieuwd naar die MY2008 velgen in Real Life... ik twijfel nog die aan te schaffen voor mijn zomerbanden...

Kubistar, is om klein materiaal te bezorgen en om de honden mee te nemen. Die gaan vaak mee naar de zaak namelijk.
Wij hebben deze S2k al een aantal maanden, was de eerste in NL.
Vind de nieuwe velgen erg mooi onder de S2k. Ik weet niet welke auto jij hebt, maar denk dat het niet alle auto's zal staan. Zijn trouwens wel erg breed, iets van 255 achter ofzo, de banden dan, maar dan zal je niet ver af kunnen wijken als je die velgen neemt.
HONDA

Post by HONDA »

Ik vind 'm helemaal geweldig!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jordan

Post by Jordan »

Jo& wrote:

Kubistar, is om klein materiaal te bezorgen en om de honden mee te nemen. Die gaan vaak mee naar de zaak namelijk.
Vind de nieuwe velgen erg mooi onder de S2k. Ik weet niet welke auto jij hebt, maar denk dat het niet alle auto's zal staan. Zijn trouwens wel erg breed, iets van 255 achter ofzo, de banden dan, maar dan zal je niet ver af kunnen wijken als je die velgen neemt.

Dave rijd ook een s2k 8)

anyway... sjemig heeeeee wat een oprit zeg...
Die Legend is toch wel machtig hoor...
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Jo&

Post by Jo& »

Jordan wrote:
Jo& wrote:

Dave rijd ook een s2k 8)

anyway... sjemig heeeeee wat een oprit zeg...
Die Legend is toch wel machtig hoor...

Thanks! You aint seen nothing yet :o ops:

@ Dave
Deze velgen staan erg gaaf onder de S2k helemaal niet overdone, zien er juist groot uit door de brede spaken. Ik vind ze niet perse heel sporty staan, eerder degelijk, undercover, bruut.
Anders ga je toch een keer kijken? Woon je in de buurt van Rdam?
Ik weet niet welke versie van de S2k jij rijdt, ik heb in allemaal gereden en ik kan je zeggen dat het verbreden van de banden is heeel zinvol, echt een goede upgrade. Je voelt gewoon meer grip en dat heb je nodig!

Trouwens, de S2k wordt nu standaard met RE050A banden geleverd, zal wel zijn omdat die S02's niet meer geleverd worden. Kan er niets negatiefs over zeggen. Misschien wel beter omdat de S2k heel eigenwijs is in de regen...
Jo&

Post by Jo& »

S.J. wrote:Wow wat een oprit. Kan ik alleen maar van dromen! Kleur is tafetta white?

Nee, kleur heet Platinum White Pearl.
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Was overigens niet echt wit zoals Championship White.....meer richting creme, maar wel zeer mooie auto!

CW, is geen echt wit, dat is juist meer cremig.

Mooie S! Maar euhm hadden daar geen andere honda velgen onder gekunt ? Ze hebben op de ap2 ook meer spaaks 17ers, die zijn cool.
Dit ziet niet uit :S
Sincx

Post by Sincx »

Super gave bak blijft dat toch, :thumbs: !!

Jo& wrote:Thanks! You aint seen nothing yet :o ops:

:shock:
ToyZ

Post by ToyZ »

Fraaie S2000 hoor, om nog maar te zwijgen over de rest van het aanbod Honda's bij jullie thuis.

Eenzelfde S2000 staat bij mij om de hoek. Hele aparte kleur, bijna parelmoer achtig. Overigens heeft de vrouw van de eigenaar een rode FN2. Honda bloed stroomt daar dus ook door de aderen.

Groeten !
Jo&

Post by Jo& »

ToyZ wrote:Fraaie S2000 hoor, om nog maar te zwijgen over de rest van het aanbod Honda's bij jullie thuis.

Eenzelfde S2000 staat bij mij om de hoek. Hele aparte kleur, bijna parelmoer achtig. Overigens heeft de vrouw van de eigenaar een rode FN2. Honda bloed stroomt daar dus ook door de aderen.

Groeten !

Super cool!

Delta_lima wrote:
Was overigens niet echt wit zoals Championship White.....meer richting creme, maar wel zeer mooie auto!

CW, is geen echt wit, dat is juist meer cremig.

Mooie S! Maar euhm hadden daar geen andere honda velgen onder gekunt ? Ze hebben op de ap2 ook meer spaaks 17ers, die zijn cool.
Dit ziet niet uit :S

Dit ziet er niet is jou mening he!
Die meer spaaks vind ik weer niet mooi, maar ieder zn smaak. Vind die te sjiek staan onder zo een stoeren auto.
S.J.

Post by S.J. »

Is dit dan ook meteen de 1e witte s2000 met gek kenteken.
Dave

Post by Dave »

Jo& wrote:@ Dave
Deze velgen staan erg gaaf onder de S2k helemaal niet overdone, zien er juist groot uit door de brede spaken. Ik vind ze niet perse heel sporty staan, eerder degelijk, undercover, bruut.
Anders ga je toch een keer kijken? Woon je in de buurt van Rdam?
Ik weet niet welke versie van de S2k jij rijdt, ik heb in allemaal gereden en ik kan je zeggen dat het verbreden van de banden is heeel zinvol, echt een goede upgrade. Je voelt gewoon meer grip en dat heb je nodig!

Trouwens, de S2k wordt nu standaard met RE050A banden geleverd, zal wel zijn omdat die S02's niet meer geleverd worden. Kan er niets negatiefs over zeggen. Misschien wel beter omdat de S2k heel eigenwijs is in de regen...

Ik woon in de buurt, ter hoogte van Delft, dus kom wellicht eens buurten binnenkort... Thanx voor je aanbod.

Heb zelf een MY2004, dus zelfde inch-maat, banden enz. Rijd de auto echter het hele jaar door, en wil mijn Conti WinterContacts op de MY2004 velgen leggen en de 050's (of 070's als ze op zijn) op de MY2008 velgen zetten.
Locked