S.J. wrote:Haha ik weet nog dat je zei. Je zal me hier vaker zien maar niet op de strip :P
Je hebt helemaal gelijk! Maar de drang om die tijd te verbeteren blijft maar aan me knagen vooral hoe ik weet dat de auto onder die 13 sec kan maar ik de beperkende factor ben.
Nog 1 keertje dan maar :lol:
Volgende keer ga ik weer heen. Was het totaal vergeten vorige week.
Het klinkt simpel, maar je moet gas geven wanneer de laatste oranje licht uitga en niet wanneer het groen wordt. Dan ben je nl 0,5 sec te laat. Hoop dat het volgende keer wel lukt.
S.J. wrote:Haha ik weet nog dat je zei. Je zal me hier vaker zien maar niet op de strip :P
Je hebt helemaal gelijk! Maar de drang om die tijd te verbeteren blijft maar aan me knagen vooral hoe ik weet dat de auto onder die 13 sec kan maar ik de beperkende factor ben. Nog 1 keertje dan maar :lol:
Als je je reactietijden wilt verbeteren, zou ik vooral gaan rijden als het wat schemerig/donker wordt. Door de grotere contrastwerking van de lampen van de chistmastree kun je beter anticiperen op de laatste gele lamp.
Door de koelere lucht later op de avond gaat de auto vaak ook wat beter lopen.
nou en of, dat zijn mooie beelden. Ik had dat weekend de keus, óf naar de drags in Drachten, óf naar de Europese grasbaanfinale in Siddeburen.
Ik koos voor het laatste.
Als het weer een beetje meezit, ga ik de 12de meedoen in Drachten.
Van de 350 foto's waren dit de scherpste. Ze waren niet allemaal zo mooi als deze.
Die van de little green wagon was een lucky shot dat ze allemaal scherp waren.
De camera is een Canon 400D in standje Tv met 1:250ste sluitertijd op repeteer geweer autofocus stand met een Canon 70-300 IS lens.
Het enige wat ik bewerkt heb is een beetje horizontaal zetten als dat nodig was en een beetje creatief croppen (knippen van de foto)
Sluitertijd zou nog wat langer mogen voor het betere resultaat. Maar eerst nog maar eens beter oefenen met pannen (meeslepen) Dat lukt nog lang niet altijd goed.
Al met al ben ik zeker blij met het resultaat! Veel beter dan de vorige keer al zeg ik het zelf.