Ik was hier 26 juni
Miquel en de ex-ITR van Maarten zijn ook te zien
http://www.vimeo.com/1316007 Owja die ex van maarten heeft nu ongeveer 450pk op de voorwielen
Is dat snel?
Ben totaal niet geinteresseert hoe snel men 402.336 meter kan afleggen, maar wel benieuwd hoe snel dat is in vergelijking met andere auto's.
Is dat snel? Jazeker. In het filmpje rijdt hij op een gegeven moment tegen een witte Swift GTi (101pk bij 795kg). Die jongen ken ik en op zijn clubsite gaf hij tijden van rond de 16.5sec. Volgende keer met minder gewicht en sneller reageren, wil hij rond de 16 sec zitten.
Als je nagaat dat hij dus dik 4 tellen later over de finish gaat dan de ITR bij 400meter, is dat aardig rap. Daarbij denk ik dat de ITR in de 1e en 2e versnelling echt zoekende is naar grip ondanks de Toyo's! Dus met beleid kan hij misschien nog sneller...
Nu is de vraag of een verbetering van 2.5 seconde tov standaard met dit vermogen aan zowel vermogen als geld dat erin gestoken is, het waard is geweest.
Nu zit ik zo te zoeken. En ter vergelijking zie ik nu dat de 2003 NSX-R 12.62 doet.
2006 Z4 M coupe 12.91..
Ok, volgens mij mogen we stellen dat ook al heeft hij niet zijn volledige grip gehad met wegrijden, dit een onwijs scherpe tijd is geweest.
Nou ze zijn niet gebouwd om hard door de bocht te gaan. Mja de een bouwt zijn auto om hard bochtjes te nemen, de ander om hard zijwaarts te, weer een ander om hard rechtdoor te gaan en weer een ander om alleen te showen.
Maar zoals je hier kan zien kan het nog welleens goed gaan.
Is dat snel? Ben totaal niet geinteresseert hoe snel men 402.336 meter kan afleggen, maar wel benieuwd hoe snel dat is in vergelijking met andere auto's.
FN2 standaard doet er +/-15.3sec over.
EK4 van me broertje met in-enuitlaat doet er +/-14.5 over.
Komt meer bij kijken dan alleen rechtuit rijden heb ik zelf uitgevonden.
Owja paar grappige dingen die mij daar zijn opgevallen.
Volgens een paar gasten(aziaten nog wel!) Was de EP3 van Miquel het nieuwste model met turbo omdat er vlammen uit de uitlaat kwamen.
Volgens een paar jongens die achter me stonden komt sneaky tuning uit tilburg.
S.J. wrote:Owja paar grappige dingen die mij daar zijn opgevallen. Volgens een paar gasten(aziaten nog wel!) Was de EP3 van Miquel het nieuwste model met turbo omdat er vlammen uit de uitlaat kwamen. Volgens een paar jongens die achter me stonden komt sneaky tuning uit tilburg.