Wilco ITR #1150
[quote="wilco"]@Robin]
Hi Wilco, Ik had van Martin begrepen dat je al lang geantwoord had... :razz:
Sorry... helemaal gemist...
Die R888's zijn inderdaad Straatlegaal... (overigens heeft dat niets te maken met een DOT keurmerk hoor
Alle banden hebben een DOT keurmerk...)
Het gaat om een ander keur, wat erop moet zitten... (wat er inderdaad ook opzit..) (E4)
Ik stuur je even een PB... :arrow:
Hi Wilco, Ik had van Martin begrepen dat je al lang geantwoord had... :razz:
Sorry... helemaal gemist...
Die R888's zijn inderdaad Straatlegaal... (overigens heeft dat niets te maken met een DOT keurmerk hoor
Alle banden hebben een DOT keurmerk...)
Het gaat om een ander keur, wat erop moet zitten... (wat er inderdaad ook opzit..) (E4)
Ik stuur je even een PB... :arrow:
Zo ik wat tijd kunnen vinden (Zondags notebene) en ik heb de Mugen Intake gemonteerd en natuurlijk heb ik al wel wat KM's gemaakt , al wel ruim 200+ KM dit jaar :? :cry: .
Geluid is iets toegenomen , bovenin de toeren loopt het wat mooier , moet ik ook zeggen dat ik dit jaar zo weinig heb gereden dat alles anders en nieuw en zo is.
Ga weer verder met klussen
Geluid is iets toegenomen , bovenin de toeren loopt het wat mooier , moet ik ook zeggen dat ik dit jaar zo weinig heb gereden dat alles anders en nieuw en zo is.
Ga weer verder met klussen

-
S.J. wrote:Damn en dan komt de winter er net aan. Ik vind dit echt een hele mooie auto! Je weet hoe ik over de wielen denk maar dat komt dan in compensatie met alles wat je gedaan hebt voor onderhoud. Echt diepe respect! Nu weetik weer waarom me favoriete auto de DC modellen van Honda zijn.
x2
ik ben het eens met je eens :lol: :lol:
king-of-the-hill wrote:"S.J.":2zcip04w wrote:Damn en dan komt de winter er net aan. Ik vind dit echt een hele mooie auto! Je weet hoe ik over de wielen denk maar dat komt dan in compensatie met alles wat je gedaan hebt voor onderhoud. Echt diepe respect! Nu weetik weer waarom me favoriete auto de DC modellen van Honda zijn.
x2
ik ben het eens met je eens :lol: :lol:[/quote:2zcip04w]
Waarom rij je dan een DA?

-
Klopt een ritje door de polder maakt de omgeving niet interessanter :wink: , qua belichting misschien net op de juiste plek en tijdstip.
Voor reacties op de velgen;
Voor reacties op de velgen;
wilco wrote:Maak je niet druk om de velgen , het zijn tijdelijke velgen , volgend jaar stap ik over naar (mat) zwart. :-D
Velgen lijken kleiner door de chromen rand , dit is iets wat mij tegen staat.
En het blijft waarschijnlijk 15" , omdat ik alleen met semi-slicks rij is het met die maat nog een beetje betaalbaar.
RedSun wrote:Ik zie een deukje
:shock: Kan niet , je mag er met een lamp langs lopen :lol: :lol: :wink:
sigur wrote:Hele mooie foto's ziet er TOP uit. Hoe bevalt de Mugen intake?
Geluid is licht veranderd bovenin, lijkt bovenin netter zijn toeren te draaien. Of het zijn geld waard is tja ..ieder zijn ding, blijkt wel effect te hebben op je poweroutput.