Ik ben op 4 juli jl. ook naar Drachten geweest en heb daar wat runs op de strip gemaakt. Beste tijd 14.9 sec. geloof ik. Valt me nog mee. Mijn wagen was helemaal vol getankt en de kofferbak zat vol met allerlei zware dingen, banden volledig op spanning en een compleet binneninterieur.
Er zijn al wat jaren verstreken sinds ik voor het laatst op Drachten ben geweest. Geweldig om te zien het spektakel op het asfalt aanzienlijk is toegenomen.
jap-style wrote:8 augustus....dat zuigt,dan ben ik op vakantie!
enneh....in het begin van het filmpje zie je het interriuer van een 200sx s13....waarom zien we die niet in actie? (ja das sentiment voor mij)
Dat ding was niet in actie is de daily drive van die gast helemaal stock op een japstyle uitlaat en BOV na. Hij is zelf een B18 aan het bouwen met 500pk.
Dit is misschien een idee voor de lui van dit forum om eens de reis naar drachten te ondernemen en om elkaar te ontmoeten. Als je er nog niet eerder geweest bent zul je je best vermaken, er valt genoeg te beleven. Je kunt als je wilt zelf ook meedoen. Zorg er wel even voor dat je een helm bij je hebt en een shirt met lange mouwen. (verplicht)
8 augustus was het weer zover, de 3de wedstrijd van de street legal drags in Drachten. Ik was weer van de partij. Het weer zat dit keer niet mee, voorafgaand aan de wedstrijd had het flink geregend en het veld rondom de baan was doorweekt. Gelukkig bleef het voor de rest van de dag droog.
Hier een paar foto`s.
Leuke foto's C.
Wat vond je trouwens van je nieuwe velgen/banden combo?
Nog wat van je tijd kunnen afsnoepen?
Volgende keer mag je me/ons wel ff aanspreken hoor, zag je tijdens de keuring van me auto erbij staan maar wist niet dat jij het was ;-)
Heb een heleboel video materiaal maar voordat ik dat op i-net heb zijn we weer een paar weken verder.
12 Sept. weer?
Oh, was jij dat? Dat spijt me dat ik me niet aan je voorstelde, ik werd een beetje al te zeer afgeleid door die wagen van je. Ziet er tamelijk indrukwekkend uit met die supercharger. Wie was trouwens die ander met net zo`n wagen met blower?
Mijn tijden vielen nogal tegen nadat ik wat met de bandenspanning begon te kloten. Dat had ik niet moeten doen, mijn tijden werden er alleen maar slechter van. De tractie op de baan vond ik sowieso al matig. Kwam zeker door die stortbui even voor de start van de wedstrijd.
Hehehe, ja was me..
Die andere was van een kennis van me maar hij werd bestuurt door me broertje.
Denk dat iedereen last had van tractie problemen, ik reed zelf zo'n 0.2 nog wat langzamer dan op een droge baan.
Hopelijk is het in sept wat droger en kunnen de tijden omlaag.