subaru gt turbo ruilen met itr???
subaru gt turbo ruilen met itr???
hey
wie zou zijn itr ruilen tegen een subaru impreza 4*4 gt turbo van 1998???
subaru heeft 166.000km en 218pk(nog standaardwaarde dacht ik)
welke mankementen(problemen :-) ) moet je bij een subaru nakijken???
benzineverbruik??
mijn itr heeft geen mankementen en 135.000 km
impreza nog zelf aan te sleutelen???
greetz en txs
benzineverbruik??
greetz en txs
-
Inderdaad....je zou wel gek zijn. :evil:
Vele redenen....hier een aantal:
- Exclusiviteit......GTT is petjes auto geworden
- DOHC VTEC is beter / leuker dan die (standaard) boost van de GTT
- Waardevastheid van ITR is hoger....alleen al door de beperkte oplage
Enzovoorts.......verder ga je spijt krijgen....en spijt is klote :twisted: :wink:
Vele redenen....hier een aantal:
- Exclusiviteit......GTT is petjes auto geworden
- DOHC VTEC is beter / leuker dan die (standaard) boost van de GTT
- Waardevastheid van ITR is hoger....alleen al door de beperkte oplage
Enzovoorts.......verder ga je spijt krijgen....en spijt is klote :twisted: :wink:
Re: subaru gt turbo ruilen met itr???
Ik ben benieuwd naar je beweegredenen, waarom eigenlijk?
VTEClover wrote:hey
benzineverbruik??
greetz en txs
itr
de voornaamste reden omdat hij 4 deuren heeft nu er in januari een zoon of dochter komt :-)
en is ongeveer even snel,fun en sportief als de itr dacht ik
+ punt itr -heeft maar 135.000 km en heb er nog veel plezier aan
-benzineverbruik en geen olieverbruik
-kan bijna alles zelf aan de auto maken en doen
-alles werkt nog en weet dat er buiten enkele roestblaasjes alles 100% tip top staat
weet iemand trouwens of de kinderstoel die in optie verkrijgbaar was bij de itr speciaal is?? en was hij voor de voorstoel of achterbank???
greetz
en is ongeveer even snel,fun en sportief als de itr dacht ik
+ punt itr -heeft maar 135.000 km en heb er nog veel plezier aan
-benzineverbruik en geen olieverbruik
-kan bijna alles zelf aan de auto maken en doen
-alles werkt nog en weet dat er buiten enkele roestblaasjes alles 100% tip top staat
weet iemand trouwens of de kinderstoel die in optie verkrijgbaar was bij de itr speciaal is?? en was hij voor de voorstoel of achterbank???
greetz
2 weken geleden is mijn oude Subaru hier nog geweest , moest wat electronica instellen die ik destijds had afgesteld.
Remmen klote vooral op een 98'met 2 pots klauwen , en ik heb met 4pots klauwen rondgereden en dat was al niks vegeleken OEM ITR klauwen, onderstel neigt erg gigantisch naar onderstuur , vermogen/koppel erg leuk , nadeel je ziet ze op elke hoek , geluid klinkt goed....zo zijn er wel meer dingen wat als voordeel maar ook zijn er nadelen.
Voor geen goud weer terug , goede keuze geweest onddanks ik ruim 291PK & +/-400NM koppel had , leuke tijd geweest maar niet meer dan dat.
Problemen genoeg maar het blok als standaard is met 211PK erg betrouwbaar. Getunede willen wel vaak ploffen en de 3de versnelling is van boter , hetzelfde geldt voor de driifstanglagers als je veel druk draait met je standaard TD04 turbo.
Remmen klote vooral op een 98'met 2 pots klauwen , en ik heb met 4pots klauwen rondgereden en dat was al niks vegeleken OEM ITR klauwen, onderstel neigt erg gigantisch naar onderstuur , vermogen/koppel erg leuk , nadeel je ziet ze op elke hoek , geluid klinkt goed....zo zijn er wel meer dingen wat als voordeel maar ook zijn er nadelen.
Voor geen goud weer terug , goede keuze geweest onddanks ik ruim 291PK & +/-400NM koppel had , leuke tijd geweest maar niet meer dan dat.
Problemen genoeg maar het blok als standaard is met 211PK erg betrouwbaar. Getunede willen wel vaak ploffen en de 3de versnelling is van boter , hetzelfde geldt voor de driifstanglagers als je veel druk draait met je standaard TD04 turbo.
Die dingen staan tegenwoordig voor 7000 euro te koop, leuke ruil dan... bushokjes met een turbo noem ik ze meestal.
Ga eens lezen op EM, de blokken doen vaak 'poef' als ze licht gekieteld zijn.
Ga eens lezen op EM, de blokken doen vaak 'poef' als ze licht gekieteld zijn.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X wrote:Niet doen.
Dat je die überhoupt als plaats vervanger wil overwegen.
ATR is een machtige auto met oog op kinder uitbreiding. Voodoo heeft op dit moment een érg mooie te koop staan. Wellicht is dat wat voor je?
Ik denk dat het dan aantrekkelijker voor hem is om een Belgische ATR te kopen aangezien die persoon in Belgie woont.
hahaha, denk niet dat je hier veel medestanders zult vinden, stel de vraag maar eens op een scooby-doo forum, krijg je allemaal tegengestelde reacties.
maar los van merk/type ga je er ruim 30k aan kilometers op achteruit, dus daarom niet doen denk ik.
Goed advies: Integra houden en een gezinsauto (IMA?) ernaast
(als de portomonee die toelaat uiteraard)
maar los van merk/type ga je er ruim 30k aan kilometers op achteruit, dus daarom niet doen denk ik.
Goed advies: Integra houden en een gezinsauto (IMA?) ernaast

Deus Ex Machina!