Ik heb er nog niet mee gereden en dat lijkt me wel zo verstandig.
De sleutels krijgen ze niet meer terug 8)
@ IEEEUUW Sander: Ik vind de uitlaat in de seat ook mooier.
En de 600RR is een stuk scherper gelijnt dan de Blade. Ik mis mijn 600RR ook nog steeds.
Maar.. deze Blade is een kompleet ander verhaal en niet te vergelijken met de 600RR. De techniek die ze hier gepropt hebben krijg ik water van in mijn mond en zweet in mijn handen.
-Honda geeft als eerste in de hypersport klasse een "nat"gewicht op, logisch want niemand rijd er "droog"mee. 199 kg.
-178 pk maar het meeste koppel van iedereen
-MotoGP uitlaat setup.
-Kleinere motor, hierdoor plaats voor het uitlaat systeem eronder
-Slipper clutch
-Electrische steering damper
-Frame 30mm smaller en heeft 40% meer torsiestijfheid
-Nu Monoblocs radiale voor remmen
-Speciale klep in het uitlaatsysteem gebouwd
-knipperlichten in spiegels
-Waanzinnig goede balance voor een 1000cc , schijnt aan te voelen als een brommer zo licht (dit ga ik dus niet testen want dan weet ik het wel weer 8) )
enz.enz.
De plaats van de kentekens is wettelijk vastgelegd dus hier moet je altijd omheen ontwerpen/of naar toe. Is wel altijd het eerste wat men aanpast na de verkoop.
En hij is er in het zwart 8)