vraagje garage brug

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Goelette

Post by Goelette »

heb laatst nog zitten kijken voor een mooie 4 koloms hefbrug. Verrijdbaar model heb je al voor € 1750 ex btw, nieuw... :) Het is dat mn garage niet hoog genoeg is, anders....
LCR

Post by LCR »

Goelette wrote:heb laatst nog zitten kijken voor een mooie 4 koloms hefbrug. Verrijdbaar model heb je al voor € 1750 ex btw, nieuw... :) Het is dat mn garage niet hoog genoeg is, anders....

Juist de prijs is te doen vind ik.
Voor een extra garage 14-19K kwijt OF 150-180 per maand :evil: ....en dan nog zijn ze allemaal verhuurd :shock: !!!! Dan maar een bruggie voor 1750 excl.
Voodoo

Post by Voodoo »

Wanneer komt de S2K Lucien? :-)
LCR

Post by LCR »

wanneer de ATR weg gaat

:twisted: GEINTJE....
Mathy M

Post by Mathy M »

LCR wrote:Voor een extra garage 14-19K kwijt.

Nou nou, als je het kan missen is een stukje investering in vastgoed op bepaalde voorwaarden geen slecht idee. "Kwijt" ben je het niet hoor.. :D Wel als je gaat huren inderdaad.
Jo&

Post by Jo& »

4 koloms is beter omdat bij een 2 koloms je banden loshangen waardoor het allemaal niet in een natuurlijke positie hangt. Dus een andere druk te verwerken krijgt. Voor je schokdempers niet echt een probleem lijkt me, maar meer voor rubbers etc.
LCR

Post by LCR »

Mathy M wrote:
LCR wrote:Voor een extra garage 14-19K kwijt.

Nou nou, als je het kan missen is een stukje investering in vastgoed op bepaalde voorwaarden geen slecht idee. "Kwijt" ben je het niet hoor.. :D Wel als je gaat huren inderdaad.

:idea:
Dat's waar
eteuben

Post by eteuben »

Gangaran wrote:Was dit niet slecht voor de schokdempers??

Schokdempers van de auto worden hier bedoeld. Niet die van de brug...
IvoG

Post by IvoG »

Waar kan ik shoppen voor zo'n brug?
MLM

Post by MLM »

Op marktplaats staan er wel een paar hoor. Wou er ook een halen, maar is helaas niet hoog genoeg bij mij.
IvoG

Post by IvoG »

Maar waar nieuw te verkrijgen? :dunno:
Guest

Post by Guest »

Knappe 2 koloms hefbrug kost snel 3500 ex btw

"het allemaal niet in een natuurlijke positie hangt. Dus een andere druk te verwerken krijgt. Voor je schokdempers niet echt een probleem lijkt me, maar meer voor rubbers etc."

Enig idee hoeveel kracht de rubbers, de schokbrekers, het chassis te verduren krijgt tijdens "flink uitlaten" ? Ik hoef geen natuurkunde 101 toe te passen om te weten dat de krachten vele malen groter zijn dan "werkeloos" op de brug hangen :)

Kan geen kwaad, trust me, het is er voor gemaakt.. tis geen Renault ha!
autodre

Post by autodre »

Jo& wrote:4 koloms is beter omdat bij een 2 koloms je banden loshangen waardoor het allemaal niet in een natuurlijke positie hangt. Dus een andere druk te verwerken krijgt. Voor je schokdempers niet echt een probleem lijkt me, maar meer voor rubbers etc.

Klopt voor parkeren ja. Vind het wel makkelijk met velgen/wielen/rem dingen doen
autodre

Post by autodre »

IvoG wrote:Waar kan ik shoppen voor zo'n brug?

http://link.marktplaats.nl/159889879
LCR

Post by LCR »

MLM wrote:Op marktplaats staan er wel een paar hoor. Wou er ook een halen, maar is helaas niet hoog genoeg bij mij.

:evil: Dat heb ik nu ook gemerkt bij mij. Tis maar 2.56 hoog! Damn!
Kom er nu ook achter dat de garage geen deur mag hebben (niet afgesloten dus) ....???? Lekker voor degene die je auto aan het leeghalen zijn. Geen kip die het ziet! Ze kunnen nu zelfs je hele motor eruit stelen!
Locked