vraagje garage brug
Goelette wrote:heb laatst nog zitten kijken voor een mooie 4 koloms hefbrug. Verrijdbaar model heb je al voor € 1750 ex btw, nieuw...Het is dat mn garage niet hoog genoeg is, anders....
Juist de prijs is te doen vind ik.
Voor een extra garage 14-19K kwijt OF 150-180 per maand :evil: ....en dan nog zijn ze allemaal verhuurd :shock: !!!! Dan maar een bruggie voor 1750 excl.
Knappe 2 koloms hefbrug kost snel 3500 ex btw
Enig idee hoeveel kracht de rubbers, de schokbrekers, het chassis te verduren krijgt tijdens "flink uitlaten" ? Ik hoef geen natuurkunde 101 toe te passen om te weten dat de krachten vele malen groter zijn dan "werkeloos" op de brug hangen
Kan geen kwaad, trust me, het is er voor gemaakt.. tis geen Renault ha!
"het allemaal niet in een natuurlijke positie hangt. Dus een andere druk te verwerken krijgt. Voor je schokdempers niet echt een probleem lijkt me, maar meer voor rubbers etc."
Enig idee hoeveel kracht de rubbers, de schokbrekers, het chassis te verduren krijgt tijdens "flink uitlaten" ? Ik hoef geen natuurkunde 101 toe te passen om te weten dat de krachten vele malen groter zijn dan "werkeloos" op de brug hangen

Kan geen kwaad, trust me, het is er voor gemaakt.. tis geen Renault ha!
Jo& wrote:4 koloms is beter omdat bij een 2 koloms je banden loshangen waardoor het allemaal niet in een natuurlijke positie hangt. Dus een andere druk te verwerken krijgt. Voor je schokdempers niet echt een probleem lijkt me, maar meer voor rubbers etc.
Klopt voor parkeren ja. Vind het wel makkelijk met velgen/wielen/rem dingen doen
MLM wrote:Op marktplaats staan er wel een paar hoor. Wou er ook een halen, maar is helaas niet hoog genoeg bij mij.
:evil: Dat heb ik nu ook gemerkt bij mij. Tis maar 2.56 hoog! Damn!
Kom er nu ook achter dat de garage geen deur mag hebben (niet afgesloten dus) ....???? Lekker voor degene die je auto aan het leeghalen zijn. Geen kip die het ziet! Ze kunnen nu zelfs je hele motor eruit stelen!