help mij aub, (civic / integra / eclipse / supra)

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Leemanske

Post by Leemanske »

Dan zal je moeten uitmaken met wat je het liefst zou rijden...
Voorwiel of achterwiel aangedreven auto
Ik kon mijn S13 echt niet gewoon worden
En daarna een CTR gekocht en het verschil was echt wel WOW...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

MooZleZ wrote:ik zou graag iets met achterwielaandrijving hebben..

Tja, dan is je keus toch al duidelijk? Van je 5 voorkeuren zijn er maar 2 achterwiel aangedreven.
civic / integra / eclipse = voorwiel
supra = achterwiel, maar viel af - eerdere post van je.
Silvia S15 Spec-R = achterwiel, dus go ahead and place an order with Ben's Factory of Mashamoto! :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

vtecmoon wrote:
MooZleZ wrote:ik zou graag iets met achterwielaandrijving hebben..

Tja, dan is je keus toch al duidelijk? Van je 5 voorkeuren zijn er maar 2 achterwiel aangedreven.
civic / integra / eclipse = voorwiel
supra = achterwiel, maar viel af - eerdere post van je.
Silvia S15 Spec-R = achterwiel, dus go ahead and place an order with Ben's Factory of Mashamoto! :lol:

Dat is duidelijk. :wink:
BlackTeg

Post by BlackTeg »

Voila, case closed, Nissan Silvia, post maar wat foto's als je er ene hebt! :D
Image
HondaDelsol

Post by HondaDelsol »

Sorry ze mensen, maar een ander merk dan honda kiezen nadat je een type R gehad hebt... dat gaat er bij mij niet in. Enkele dingen dat Honda boven ALLE andere merken doet uitsteken:

1) VTEC blijft gewoon onevenaarbaar, ook al is de Honda niet de snelste tussen je lijstje, qua rijplezier komt er geen enkel ander merk in de buurt. Een Honda is ook steeds 100% voorspelbaar eens je de auto wat gewend bent.

2) Onverwoestbaar, wat m'n oude CRX VTEC allemaal heeft doorstaan, doet geen enkel ander merk na.

3) Design: Honda komt steeds met een unieke tijdloze look op de markt (NSX, S2000, Integra, EP3, allemaal een tijdloos design). Tov de Skyline, Lancer, Impreza, allemaal gewoon ogende 'gezinswagens' en elke nieuwe versie is gewoon weer de zoveelste facelift.

4) Honda motors hebben een enorm potentieel, je kan er veel verder mee gaan dan met de meeste andere merken zonder dat je de boel opblaast.

5) 1 nadeel bij honda : geen 4WD sportwagens (hopelijk komt daar in de nabije toekomst verandering in).

Ik heb een EP3 en het is gewoonweg een zalige auto (heb er nu al spijt van dat ik hem binnenkort moet verkopen).
MooZleZ

Post by MooZleZ »

ik ben vandaag een testritje gaan maken met een EP3, wat me opviel is dat het naar 2de versnelling schakelen wat stroef verloopt. hij zat wel zo aan de 180km/h, maar ik mistte toch nog wat meer power, ik zeg niet dat et geen krachtig beestje is, maar ik wil meer :p

en ik zou echt graag achterwielaandrijving hebben.
dus ik denk dat het inderdaad een s15 zal worden. Wie weet krijg ik er spijt van, en ga ik weer naar honda en neem ik de DC5, die Silvia krijg ik wel aan een of andere gek als mij weer verkocht :p maar ik denk dat het wel het proberen waard is.

iemand misschien die me een ritje met een DC2 wil aanbieden ? :p gewoon ff meerijden.
Leemanske

Post by Leemanske »

Ik zal u mijn ep3 turbo verkopen hé als je iets meer power wilt :lol:
HondaDelsol

Post by HondaDelsol »

De begrenzer ligt te vroeg bij de EP3, Hondata chippen en dit is opgelost (meer vermogen en begrenzer op 9000 rpm). Zie link: http://youtube.com/watch?v=trWgcxCPesM
MooZleZ

Post by MooZleZ »

HondaDelsol wrote:De begrenzer ligt te vroeg bij de EP3, Hondata chippen en dit is opgelost (meer vermogen en begrenzer op 9000 rpm). Zie link: http://youtube.com/watch?v=trWgcxCPesM

heeft iemand dat dan op z'n EP3 dak da zelf is kan voelen ? want ik wil eerst heel zeker zijn voor ik iets aanschaf, ik heb van de week een testritje geregeld met een Supra Twin Turbo, en met een S13 en een S14 spijtig dat er geen S15 is :p

ook ga ik een testritje doen met een GT-R want die is zo verleidelijk :D
enneuh nu nog een testrit met een DC5 vinden.
Locked