help mij aub, (civic / integra / eclipse / supra)
Eclipse rijdt lekkuuuuuuur!
Zou zeker dc5 nemen als het voor daily gebruik is.
Supra of s15? Moeilijk, hangt een beetje af van wat je doel is. Ga je er een power monster van maken voor op de strip, of wil je gaan driften? Hoeveel wil je er max aan uitgeven? Zat punten dus, waarop je een overweging kan maken.
Zou zeker dc5 nemen als het voor daily gebruik is.
Supra of s15? Moeilijk, hangt een beetje af van wat je doel is. Ga je er een power monster van maken voor op de strip, of wil je gaan driften? Hoeveel wil je er max aan uitgeven? Zat punten dus, waarop je een overweging kan maken.
mja, de supra gaat er af vallen denk ik.
ik twijfel nu nog tussen de DC5 (facelift) en de Silvia S15 Spec-R
DC5: 2.0i i4 i-vtec 220pk NA
S15: 2.0i i4 SR20DET 250pk Turbo
moelijke keuze, zijn allebei super mooi, maar die S15 is nog altijd iets wauwer als je het rond ziet rijden vind ik persoonlijk. Maar de DC5 is dan weer Honda..
de Supra valt af door de nogal dure wegentaks met de 3 liter twin turbo
en dure verzekering met de 310pk --> ik ben nog in de duurste klasse met verzekering dusja, zet de verzekering wel op m'n pa zn naam maar toch
dan is de verzekering voor 310pk nog aanzienlijk duurder dan 250/220pk
ik twijfel nu nog tussen de DC5 (facelift) en de Silvia S15 Spec-R
DC5: 2.0i i4 i-vtec 220pk NA
S15: 2.0i i4 SR20DET 250pk Turbo
moelijke keuze, zijn allebei super mooi, maar die S15 is nog altijd iets wauwer als je het rond ziet rijden vind ik persoonlijk. Maar de DC5 is dan weer Honda..
de Supra valt af door de nogal dure wegentaks met de 3 liter twin turbo

-
ik zou voor de volle 100%een silvia s15 nemen dat is (echt vind ik persoonlijk) een auto met 1 van de mooiste lijnen. die koplampen alleen al dat is al een bruut gezicht.
mijn eigen buget en het importeren ervan heeft mij toen tegengehouden.
als dit geen punt is voor jou is dit echt de auto.
en toch best makkelijk te kietelen voor een paar extra pk's
mijn eigen buget en het importeren ervan heeft mij toen tegengehouden.
als dit geen punt is voor jou is dit echt de auto.
en toch best makkelijk te kietelen voor een paar extra pk's
heb al wat met benjdmin op msn gepraat over importen etc. en ik zou het of via hem doen of via mashamoto (is hier in de buurt bij mij) ik heb maar 1 minpunt aan de dc5, en dat is de voorwielaandrijving :/ ik zou graag iets met achterwielaandrijving hebben.. maar voor de rest is het een WOW wagen
vooral omdat ze nog redelijk nieuw zijn (de facelifts toch, die in '04 pas begonnen zijn.)