De achter velg. Zeker met het idee dat hij NH-0 gaat worden. Dan staat zwart er niet onder (mat zwarte spoons weer wel :roll

Zit dit allemaal voorin of deels achterin de auto? Hoe zit het met het verbreken van het contact, werkt het dan nog door of niet, en zo niet, is het dan een keiharde powerout of gaat het vanzelf in hibernate o.i.d.?MooZleZ wrote:Mini-ITX natuurlijk, normaal neemt veel te veel plaats in enzo.
Intel Core2Duo T7200
Kontron 810200-4500 986LCD-M/mITX
VoomPC CarPC enclosure
7" motorised In-Dash Single Din Monitor with Radio included
Sirf3 USB GPS Ontvanger
1GB DDR2-667 CL4
LG 12x DVD+/-RW DL in externe case (slimline)
80GB SATA 7200RPM 2.5"
M2-ATX 160W Automotive PowerSupply
MooZleZ wrote:ik zeg niet da het stoer is, is gwn beter en goedkoper alternatief op een media player van alpine/kenwood..
Katana wrote:MooZleZ wrote:mja kzou wel RAYS WHEELS of Spoons ofzo wille kopen, maar weet niet echt waar ik dat kan krijgen in Benelux.
Wel direct vanuit Japan. Shipping is niet goedkoop, maar kan ook met de boot. Duurt wel wat langer maar scheelt de helft :wink:
MooZleZ wrote:Katana wrote:MooZleZ wrote:mja kzou wel RAYS WHEELS of Spoons ofzo wille kopen, maar weet niet echt waar ik dat kan krijgen in Benelux.
Wel direct vanuit Japan. Shipping is niet goedkoop, maar kan ook met de boot. Duurt wel wat langer maar scheelt de helft :wink:
en ken jij dan webstores vanuit japan die in het engels zijn, kan nl geen japans![]()
Sinister wrote:Ja das gewoon maar half vervangen nu zonder de downpipe en half werk daar ben ik geen voorstander van nergens voor![]()