Even Voorstellen. Shuttle '98 :p

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
mr. X

Post by mr. X »

Deze foto
De achter velg. Zeker met het idee dat hij NH-0 gaat worden. Dan staat zwart er niet onder (mat zwarte spoons weer wel :roll :) maar brons/goud is een must vind ik.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

mja kzou wel RAYS WHEELS of Spoons ofzo wille kopen, maar weet niet echt waar ik dat kan krijgen in Benelux.
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb nog TE37's :wink:

In België is AVB sports denk ik een optie?!
IvoG

Post by IvoG »

MooZleZ wrote:Mini-ITX natuurlijk, normaal neemt veel te veel plaats in enzo.

Intel Core2Duo T7200
Kontron 810200-4500 986LCD-M/mITX
VoomPC CarPC enclosure
7" motorised In-Dash Single Din Monitor with Radio included
Sirf3 USB GPS Ontvanger
1GB DDR2-667 CL4
LG 12x DVD+/-RW DL in externe case (slimline)
80GB SATA 7200RPM 2.5"
M2-ATX 160W Automotive PowerSupply
Zit dit allemaal voorin of deels achterin de auto? Hoe zit het met het verbreken van het contact, werkt het dan nog door of niet, en zo niet, is het dan een keiharde powerout of gaat het vanzelf in hibernate o.i.d.?

Welkom hier overigens! :zwaaiene:
MooZleZ

Post by MooZleZ »

@ mr. X weet ni goed hoe ik dit moet zegge maar, ik vind die net iets te "vol" beetje te druk naar mn goesting. alhoewel die DC's ook zo druk zijn, maar die zijn dan weer gebogen als je begrijpt wat ik bedoel.
en ik dacht me te herinneren dat AVB-Sports laatste keer toen ik het vroeg ze die niet hadden. MAAR :p ik kom net van de Honda Garage want moet naar de keuring binnenkort ff laten nakijken, en ik vroeg er welke merken van velgen ze konden krijgen, en ze konnen alles krijgen, Mugen, Spoon, RAYS, ..

@ IvoG zit volledig achterin, foto's komen nog wel als je geintresseerd bent, als ik contact aanzet van me auto start die automatsich op enzo, en als ik mn contact verbreek dan geeft de M2-ATX CarPC voeding een signaal door aan de computer om af te sluiten, en dan zie je zo het afsluit scherm van windows etc, daarna blijft die stroom nemen, zoals zou je je Desktop PC afzetten neemt die nog een beetje stroom voor leds op moederbord enz. en dan na 45 seconden sluit ie de stroom van de accu volledig af. (je kan dit instellen met een jumper op de voeding zelf)

hier is ff een link naar de voeding, dan zie je wat het zoal kan enzo.
http://www.mini-box.com/M2-ATX-160w-Int ... wer-Supply

je kan ook met het frontend dat ik heb instellen of ie afsluit, heropstart, hibernate, .. als je contact verbreekt.
RedSun

Post by RedSun »

Dat jij nog moet sturen en gas geven.... als ik dit zo lees kun je hem volledig automatisch laten rijden :lol:

eerst was het stoer om een ps2 in je auto te hebben maar tegenwoordig hebben ze al windows en virusscanners :lol:
Nana korobi ya oki
MooZleZ

Post by MooZleZ »

ik zeg niet da het stoer is, is gwn beter en goedkoper alternatief op een media player van alpine/kenwood..
Katana

Post by Katana »

MooZleZ wrote:mja kzou wel RAYS WHEELS of Spoons ofzo wille kopen, maar weet niet echt waar ik dat kan krijgen in Benelux.

Wel direct vanuit Japan. Shipping is niet goedkoop, maar kan ook met de boot. Duurt wel wat langer maar scheelt de helft :wink:
RedSun

Post by RedSun »

MooZleZ wrote:ik zeg niet da het stoer is, is gwn beter en goedkoper alternatief op een media player van alpine/kenwood..

Zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde dat het snel gaat met de technologische snufjes in de auto. paar jaar geleden (2 jaar ofzo?) wouden veel mensen een ps2 in de auto en nu heb je dus ook al oplossingen zoals jij hem hebt.

ps2 is stoerdoenerij en dit is wat je zegt, handiger en goedkoper dan een oplossing van een fabrikant. Slim dus :wink:
Nana korobi ya oki
MooZleZ

Post by MooZleZ »

Katana wrote:
MooZleZ wrote:mja kzou wel RAYS WHEELS of Spoons ofzo wille kopen, maar weet niet echt waar ik dat kan krijgen in Benelux.

Wel direct vanuit Japan. Shipping is niet goedkoop, maar kan ook met de boot. Duurt wel wat langer maar scheelt de helft :wink:

en ken jij dan webstores vanuit japan die in het engels zijn, kan nl geen japans :p
Katana

Post by Katana »

MooZleZ wrote:
Katana wrote:

en ken jij dan webstores vanuit japan die in het engels zijn, kan nl geen japans :p

Ik wel PB
MooZleZ

Post by MooZleZ »

Update:
1. Injen CAI

2. STRUP 4-1 Uitlaatcollector

ook een STRUP uitlaatcollector gekocht, volgens de winkelier was dit van goede kwaliteit ed.

foto's:
Image
Image
Image
Sinister

Post by Sinister »

Collecteur alleen doet nix aan het geluid, als je je cat laat wegnemen wel natuurlijk en je airbox naar een CAI dat verandert ook wel dus normaal ja. Knap spruitstuk allesinds. Wel spijtig dat het niet 1 geheel is de downpipe en spruitstuk.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

mja, ok dan is het dus normaal dat ik een IETS zwaarder geluid heb maar egt bijna niet te merken, en dat het echt eraan lag dat het niet goed vaststond toen.

en de downpipe heb ik nog niet vervangen omdat die een catvervanger hebben en daardoor mn lambda sonde moet bypassen of neutralizeren of hoe je het ook wil noemen. en elke keer mn downpipe moet vervangen met de originele voor de keuring, zal zeker nog volgen een andere downpipe, maar nu nog niet :p

en over die CAI, die steekt er momenteel niet in, heb die terug gedaan naar AVB want het was voor het verkeerde model (was voor een 96-00) dus de afmetingen klopte niet enzo. nu een Injen besteld bij showoff dus dat zal zeker beter gaan :p

en mn spruitstuk is wel merkbaar dat die wat sneller optrekt nzo, en het heeft een mooi goud kleurtje als ie warm staat :)

over die header en downpipe in 1 stuk, is dat zoveel beter dan ? want misschien dat ik dat ooit dan wel eens vervang zo :p maar ik vond ook niet metteen veel headers voor m'n Civic Coupé EM2
Sinister

Post by Sinister »

Ja das gewoon maar half vervangen nu zonder de downpipe en half werk daar ben ik geen voorstander van nergens voor :D
MooZleZ

Post by MooZleZ »

Sinister wrote:Ja das gewoon maar half vervangen nu zonder de downpipe en half werk daar ben ik geen voorstander van nergens voor :D

heb nu ondertussen de downpipe ook besteld, morgen hang ik ze eronder, dus is in orde, en ik heb nog eens gechecked en je kan geen header + downpipe uit 1 stuk krijgen voor mijn model. is ook makkelijker, omdat ze van de header op de keuring niets zeggen, maar van de testpipe wel, dus moet ik nu enkel elke keer de testpipe vervangen.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

voila, nu na wat upgrades gedaan te hebben aan mn coupe, en de traagheid ervan beu te zijn xD heb ik besloten hem te verkopen en iets anders te nemen.

eerst ging ik voor een Nissan Silvia S15 Spec-R maar aangezien die 15 liter drinkt met normaal rijgedrag en er helemaal geen palats is achterin is het geen optie. zou te veel kosten :D

dus blijf ik bij Honda, spijtig van de voorwielaandrijving maar toch.

ik zeg nog niet wat het gaat worden daar kom je snel genoeg wel achter. ik twijfel nog tss 2 modellen.. 3 eigenlijk maar die 3de is net iets prijziger dan de 2 andere.
RedSun

Post by RedSun »

Ben benieuwd!!!!

S15 is zo'n mooie auto.... maar ja erg duur idd.

SUCCES!!!
Nana korobi ya oki
Roy

Post by Roy »

Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
MooZleZ

Post by MooZleZ »

g-unit wrote:http://link.marktplaats.nl/189259559

mooie ctr, maar de EP3 is dus die 3de, die iets meer in aankoop kost dan de andere 2 dus daarom denk ik niet dat de EP3 het gaat worden.
Locked