wat foto's van mn werk

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
S.J.

Post by S.J. »

chris wrote:t is valet parking, prima bijbaantje...

en vwb discretie, surf maar s een rondje over verschillende 'autogespot' sites...staan afgeladen met foto's die afkomstig zijn bij ons vandaan omdat de auto's de helft van de tijd gewoon op de openbare weg staan op een van de drukst bezochte plekken van nederland...

en ik post het op een site die ik al jaren bezoek, niet zomaar een of andere site...

Amsterdam toch?
Zeg waar kan ik soliciteren?
chris

Post by chris »

S.J. wrote:
chris wrote:t is valet parking, prima bijbaantje...

en vwb discretie, surf maar s een rondje over verschillende 'autogespot' sites...staan afgeladen met foto's die afkomstig zijn bij ons vandaan omdat de auto's de helft van de tijd gewoon op de openbare weg staan op een van de drukst bezochte plekken van nederland...

en ik post het op een site die ik al jaren bezoek, niet zomaar een of andere site...

Amsterdam toch?
Zeg waar kan ik soliciteren?

hehe schiphol om precies te zijn...je moet alleen wel al een jaar of drie je rijbewijs hebben :wink:
jap-style

Post by jap-style »

@ mlm
waar zit je precies dan?
jij hebt toch ook vaak onderdelen voor civic-jes te koop enzo?
dan ,oet ik zekers een keertje langs komen!
RedSun

Post by RedSun »

Ik ga mee Deem!
Nana korobi ya oki
jap-style

Post by jap-style »

heheheh,is cool steev,
neem je dan voor de reis een vette lexus mee?
een ls 600h ofzo?
RedSun

Post by RedSun »

hmm kan ik wel doen ja, misschien ff met de IS-F gallen
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Boffen dat die auto 4 zitplaatsen heeft, want ik zit achterin :D
RedSun

Post by RedSun »

note to myself : kinderzitje mee.

Is goed Maarten :D
Nana korobi ya oki
jap-style

Post by jap-style »

is-f......hmmmmmm,lekker hoorrrrrrr
das nog eens een auto!
IvoG

Post by IvoG »

Leuk dat jij rode kruisjes in witte vlakjes mag parkeren! :dunno:
Jo&

Post by Jo& »

Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?
HondArd

Post by HondArd »

Jo& wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?

Dat is omdat hij er verwijzingen naar foto's had geplaatst, maar dat de server die die foto's host er tijdelijk uit ligt of de foto's van die server zijn verwijderd.
mr. X

Post by mr. X »

HondArd wrote:
Jo& wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?

Dat is omdat hij er verwijzingen naar foto's had geplaatst, maar dat de server die die foto's host er tijdelijk uit ligt of de foto's van die server zijn verwijderd.

Watte?

Volgens mij had ze het over het logo.

Als je met zo'n auto in buurten komt waar je voorzichtig moet zijn dat ze je logo jatten doe je toch iets verkeerd.

Vind het trouwens wel raar.. De gewichtsbesparing van de Porsche is een ander verhaal.
chris

Post by chris »

het was ook niet een verhaal in het kader van de gewichtsbesparing op die porsche...meer gewoon omdat k nog wat leuks kon vertellen over de logo's op die ferrari :lol:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:
HondArd wrote:
"Jo&":3ojxqj1u wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?

Watte?

Volgens mij had ze het over het logo.

Als je met zo'n auto in buurten komt waar je voorzichtig moet zijn dat ze je logo jatten doe je toch iets verkeerd.

Vind het trouwens wel raar.. De gewichtsbesparing van de Porsche is een ander verhaal.[/quote:3ojxqj1u]

Ja ik had het echt over het logo.

Honda deed ook iets geks met de laatste NSX Type R... Ze vervingen het stofje wat om de schakelpook zit voor een lichter materiaal..... :roll:
HondArd

Post by HondArd »

Ik dacht dat de reactie van Jo& op de opmerking van IvoG sloeg, onmdat er geen foto's meer te zien zijn namelijk.
chris

Post by chris »

ja ze doen t niet meer :-? nja zal tzt weer s effe wat nieuwe foto's uploaden en dan de kentekens ff wegwerken zodat daar ook niet meer over gediscussieerd hoeft te worden :lol:
MLM

Post by MLM »

jap-style wrote:@ mlm
waar zit je precies dan?
jij hebt toch ook vaak onderdelen voor civic-jes te koop enzo?
dan ,oet ik zekers een keertje langs komen!

Haha, heb van alles liggen.

Zit naast de Brink, die geldtransporteur en tegenover jaguar en volkswagen/audi
LCR

Post by LCR »

Echt?
Van alles?
Ik kom een keertje kijken 8)
jap-style

Post by jap-style »

heheh,hier nog een!

had vanmiddag wel ff langs kunnen rijden toen ik in een cayenne turbo proef moest rijden!

(i love my new job)
Locked