chris wrote:t is valet parking, prima bijbaantje...
en vwb discretie, surf maar s een rondje over verschillende 'autogespot' sites...staan afgeladen met foto's die afkomstig zijn bij ons vandaan omdat de auto's de helft van de tijd gewoon op de openbare weg staan op een van de drukst bezochte plekken van nederland...
en ik post het op een site die ik al jaren bezoek, niet zomaar een of andere site...
chris wrote:t is valet parking, prima bijbaantje...
en vwb discretie, surf maar s een rondje over verschillende 'autogespot' sites...staan afgeladen met foto's die afkomstig zijn bij ons vandaan omdat de auto's de helft van de tijd gewoon op de openbare weg staan op een van de drukst bezochte plekken van nederland...
en ik post het op een site die ik al jaren bezoek, niet zomaar een of andere site...
Amsterdam toch? Zeg waar kan ik soliciteren?
hehe schiphol om precies te zijn...je moet alleen wel al een jaar of drie je rijbewijs hebben :wink:
Jo& wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?
Dat is omdat hij er verwijzingen naar foto's had geplaatst, maar dat de server die die foto's host er tijdelijk uit ligt of de foto's van die server zijn verwijderd.
Jo& wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?
Dat is omdat hij er verwijzingen naar foto's had geplaatst, maar dat de server die die foto's host er tijdelijk uit ligt of de foto's van die server zijn verwijderd.
Watte?
Volgens mij had ze het over het logo.
Als je met zo'n auto in buurten komt waar je voorzichtig moet zijn dat ze je logo jatten doe je toch iets verkeerd.
Vind het trouwens wel raar.. De gewichtsbesparing van de Porsche is een ander verhaal.
het was ook niet een verhaal in het kader van de gewichtsbesparing op die porsche...meer gewoon omdat k nog wat leuks kon vertellen over de logo's op die ferrari :lol:
"Jo&":3ojxqj1u wrote:Dingen zullen wel vaak gejat worden... Met beschadigingen ten gevolgen... En dat is waarschijnlijk waarom hij dat doet, niet dan?
Watte?
Volgens mij had ze het over het logo.
Als je met zo'n auto in buurten komt waar je voorzichtig moet zijn dat ze je logo jatten doe je toch iets verkeerd.
Vind het trouwens wel raar.. De gewichtsbesparing van de Porsche is een ander verhaal.[/quote:3ojxqj1u]
Ja ik had het echt over het logo.
Honda deed ook iets geks met de laatste NSX Type R... Ze vervingen het stofje wat om de schakelpook zit voor een lichter materiaal..... :roll:
ja ze doen t niet meer :-? nja zal tzt weer s effe wat nieuwe foto's uploaden en dan de kentekens ff wegwerken zodat daar ook niet meer over gediscussieerd hoeft te worden :lol:
jap-style wrote:@ mlm waar zit je precies dan? jij hebt toch ook vaak onderdelen voor civic-jes te koop enzo? dan ,oet ik zekers een keertje langs komen!
Haha, heb van alles liggen.
Zit naast de Brink, die geldtransporteur en tegenover jaguar en volkswagen/audi