Mooi die radio cd. Dat is de enige die er echt bij past.
slydawg wrote:
ITR897 wrote:Nice. :thumbs: Maar, merk je nu echt verschil bij het remmen?
Laat iemand in je auto ff op de rem trappen terwijl jij aan de buitenkant kijkt, moet je opletten hoeveel het meebeweegt.
Ik geloof wel dat dat ding, weet niet hoe het heet, mee beweegt.
Maar hoort dat zo niet te zijn? Kan het zijn, dat als je het vast zet, dat er op lange termijn iets stuk zal gaan waardoor je uiteindelijk geen rem meer hebt.
Of kan het geen kwaad? Want als dat zo is ben ik er ook wel in geinteresseert.
ITR897 wrote:Ik geloof wel dat dat ding, weet niet hoe het heet, mee beweegt. Maar hoort dat zo niet te zijn? Kan het zijn, dat als je het vast zet, dat er op lange termijn iets stuk zal gaan waardoor je uiteindelijk geen rem meer hebt. Of kan het geen kwaad? Want als dat zo is ben ik er ook wel in geinteresseert.
Hoofdremcylinder stopper. Doordat je op de rem drukt, beweegt je hoofdremcylinder het hele schutbord. Dit dingetje houdt het schutbord tegen (via de hoofdremcylinder).
Krachten worden overgebracht naar de plaat bovenop de veerpoot, dat is erg stevig materiaal, ik geloof niet dat dat zo makkelijk stuk gaat.
Al met al een heel aardige en veilige upgrade (die ook nog eens spotgoedkoop was).
ITR897 wrote:Ik geloof wel dat dat ding, weet niet hoe het heet, mee beweegt. Maar hoort dat zo niet te zijn? Kan het zijn, dat als je het vast zet, dat er op lange termijn iets stuk zal gaan waardoor je uiteindelijk geen rem meer hebt. Of kan het geen kwaad? Want als dat zo is ben ik er ook wel in geinteresseert.
Hoofdremcylinder stopper. Doordat je op de rem drukt, beweegt je hoofdremcylinder het hele schutbord. Dit dingetje houdt het schutbord tegen (via de hoofdremcylinder). Krachten worden overgebracht naar de plaat bovenop de veerpoot, dat is erg stevig materiaal, ik geloof niet dat dat zo makkelijk stuk gaat. Al met al een heel aardige en veilige upgrade (die ook nog eens spotgoedkoop was).