
DC2,EG6,EG4-B16b, EE8-B18C, EE9-B18, ED9-B16 etc.etc..
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
- Knite Force
- Posts: 1300
- Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
-
- Posts: 471
- Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Nissan Silvia S14 Q's -> K's
Klik voor meer fotos. Kleur: Parelmoet Wit
Kilometers: 108000
Bouwjaar: 1995
Versnelling: 5 Handgeschakeld
Brandstof: Benzine
Deuren: 2 Deurs
Cilinders: 4 (inhoud: 2000 cm3)
Vermogen: 320 PK / 0 KW
Gewicht: 0 KG.
Garantie:
Extra: Voorraad Japan, Levertijd 6/10 weken, Prijs ex Kenteken
Opmerkingen: Aftermarket Front Pipe, Apexi Exhaust System, Metalit Aftermarket Catalyser, Nismo Metal Head Gasket, HKS GT-SS Turbine, 555 cc Injectors, Uprated Fuel Pump, Tomei Poncams, Aftermarket Engine Mounts, Engine Under Guard, Blitz Front Mounted Intercooler Kit, Trust Racing Blow Off Valve, Yashio Factory 2-Layer Radiator, Trust AirInx Induction Kit, GReddy Metal Suction Pipe, Oil Catch Tank, Radiator Cooling Panel, Front Strut Brace, Aftermarket Rear Brake Pads, Stainmesh "Flexi" Brake Lines Front and Rear, Cusco Coilovers with Camber, Adjustable Pilo Uppers, Swift Racing Springs, Aftermarket Rear Subframe Bushes, Aftermarket LSD (Strong, Final 4:3), Nismo Clutch Kit, Kazama Auto Tie Rods and Tie Rod Ends, Wheel Spacer Shims, Aftermarket Front Brake Pads, Ks 4 Pot Calipers on Front, Aftermarket Rear Pads, Nismo Front Power Brace (Front Sub Frame), Aftermarket Front Adjustable Tension Rods, Aftermarket Front Adjustable Inner Tension Rods, Aftermarket Mission Mounts, Nismo 7 Sided Wheel Nuts (With Adapter), 17" Buddy Club P1 Racing Alloys (Front), 17" A-Tech Alloys (Rear), Fenders Folded, Rear Strut Brace, "C" Pillar Brace, Uras Front Aero, Aero Side Skirts, Aero Rear Bumper, Kouki Front Lights, Bonnet and Fenders etc, Kouki Rear Lights and Garnish, Apexi Power FC and Commander (Airflowless, D-Jetro), Alpine CD/MD Player, GReddy Temp Gauge, GReddy Electronic Boost Gauge, Pivot Tacho with Shift Change Light, GReddy Profec B Spec 2, GReddy Turbo Timer, Billion VFC Fan Controller, Razo Foot Pedals, Car Alarm System, Adjustable Floor Brace in Trunk, Nardi Steering Wheel, Bucket Seat For Driver, Sabelt 4-point Harness for driver and Pads, Recaro Head Cushion, 8 Point Roll Cage, Nismo Shift Knob, Drift Use Handbrake Button
Prijs: € 12.000
Volgens mij is hij meer van de kleine snelle gebakjes, EK9 is dus perfect.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik ben niet zo Nissan minded, ik heb te veel CA18's en SR20's stuk zien gaan. En niet eens door misbruik. Ik quote daarom ook : "the worst Honda is still better than the best Nissan". Interieur is meestal nog saaier dan dat van Mazda. Leuk voor opa & oma maar niet in een sportcoupe.
Ik hou inderdaad van kleine wendbare auto's, nu zit ik ook wat te neuzen naar een Starlet Turbo of Celica GT-Four - hoewel die laatste natuurlijk niet zo klein is - de Starlet bevalt mij wel, echter mijn voorkeur gaat uit naar een Honda.
Er staat ook nog een leuke EVO IV te koop in DR88 voor 11K maar ik weet niet of eigenlijk wel een sedan wil.
Ik hou inderdaad van kleine wendbare auto's, nu zit ik ook wat te neuzen naar een Starlet Turbo of Celica GT-Four - hoewel die laatste natuurlijk niet zo klein is - de Starlet bevalt mij wel, echter mijn voorkeur gaat uit naar een Honda.
Er staat ook nog een leuke EVO IV te koop in DR88 voor 11K maar ik weet niet of eigenlijk wel een sedan wil.