DC2,EG6,EG4-B16b, EE8-B18C, EE9-B18, ED9-B16 etc.etc..

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

En weer te koop zeker... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

mm ja.. maar hoeft niet met haast weg.. met een paar maanden moet ik elke dag een flink stuk rijden en die auto slurpt me wat te veel en dan heb ik 3 auto's op de stoep staan
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik ook plus een motor, mooi toch... kun je kiezen. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Zoveel zuipt een ITR niet in vergelijking tot een Civicje , het verschil van 1 op 11 tegenover 1 op 13 is volgens mij te verwaarlozen , never nooit niet dat de ITR daar voor weg ging. Ieder geval succes!!
Guest

Post by Guest »

2000km voor 100 euro of 275 euro op LPG maakt een hoop uit , daarnaast vind ik het zonde om de ITR voor dit soort verkeer te gaan gebruiken.. zeker met al die debielen op de weg die niet uitkijken
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Dat laatste heb je zekers gelijk in :wink: , en geld is geld natuurlijk :idea:
Guest

Post by Guest »

Ik ben op zoek .. naar iets.. weet nog niet wat..

EK9 ljkt me wel wat..
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

J-Parts wrote:Ik ben op zoek .. naar iets.. weet nog niet wat..

EK9 ljkt me wel wat..
Goed zo Kurtje...

Begint het weer te jeuken? :D
Guest

Post by Guest »

Bek houden met je "told ya so" :)
FastFWD
Posts: 232
Joined: Fri Apr 14, 2006 3:35 pm

Post by FastFWD »

pannekoek
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

J-Parts wrote: "told ya so" :)


I rest my case!

WB in Hondaland :)
Guest

Post by Guest »

Ik heb nog niets?

Subaru is ook wel leuk ? hahaha
(wel cheap die dingen trouwens)
ee8
Posts: 626
Joined: Fri May 19, 2006 9:48 pm

Post by ee8 »

J-Parts wrote:Bek houden met je "told ya so" :)


whehehe...
hontec
Posts: 178
Joined: Sun Mar 11, 2007 1:48 pm

Post by hontec »

kurt is schizofreen.....wel honda..geen honda...wel honda...geen honda...


subaru.....tssss ....je verdient m....... :wink:
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Post by bastiaan45 »

Subaru is super! Ik heb nog wel een mooie te koop :D
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Image

Nissan Silvia S14 Q's -> K's

Klik voor meer fotos. Kleur: Parelmoet Wit
Kilometers: 108000
Bouwjaar: 1995
Versnelling: 5 Handgeschakeld
Brandstof: Benzine
Deuren: 2 Deurs
Cilinders: 4 (inhoud: 2000 cm3)
Vermogen: 320 PK / 0 KW
Gewicht: 0 KG.
Garantie:
Extra: Voorraad Japan, Levertijd 6/10 weken, Prijs ex Kenteken
Opmerkingen: Aftermarket Front Pipe, Apexi Exhaust System, Metalit Aftermarket Catalyser, Nismo Metal Head Gasket, HKS GT-SS Turbine, 555 cc Injectors, Uprated Fuel Pump, Tomei Poncams, Aftermarket Engine Mounts, Engine Under Guard, Blitz Front Mounted Intercooler Kit, Trust Racing Blow Off Valve, Yashio Factory 2-Layer Radiator, Trust AirInx Induction Kit, GReddy Metal Suction Pipe, Oil Catch Tank, Radiator Cooling Panel, Front Strut Brace, Aftermarket Rear Brake Pads, Stainmesh "Flexi" Brake Lines Front and Rear, Cusco Coilovers with Camber, Adjustable Pilo Uppers, Swift Racing Springs, Aftermarket Rear Subframe Bushes, Aftermarket LSD (Strong, Final 4:3), Nismo Clutch Kit, Kazama Auto Tie Rods and Tie Rod Ends, Wheel Spacer Shims, Aftermarket Front Brake Pads, Ks 4 Pot Calipers on Front, Aftermarket Rear Pads, Nismo Front Power Brace (Front Sub Frame), Aftermarket Front Adjustable Tension Rods, Aftermarket Front Adjustable Inner Tension Rods, Aftermarket Mission Mounts, Nismo 7 Sided Wheel Nuts (With Adapter), 17" Buddy Club P1 Racing Alloys (Front), 17" A-Tech Alloys (Rear), Fenders Folded, Rear Strut Brace, "C" Pillar Brace, Uras Front Aero, Aero Side Skirts, Aero Rear Bumper, Kouki Front Lights, Bonnet and Fenders etc, Kouki Rear Lights and Garnish, Apexi Power FC and Commander (Airflowless, D-Jetro), Alpine CD/MD Player, GReddy Temp Gauge, GReddy Electronic Boost Gauge, Pivot Tacho with Shift Change Light, GReddy Profec B Spec 2, GReddy Turbo Timer, Billion VFC Fan Controller, Razo Foot Pedals, Car Alarm System, Adjustable Floor Brace in Trunk, Nardi Steering Wheel, Bucket Seat For Driver, Sabelt 4-point Harness for driver and Pads, Recaro Head Cushion, 8 Point Roll Cage, Nismo Shift Knob, Drift Use Handbrake Button

Prijs: € 12.000
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Wel kleurverschil tussen bumpers/skirts tov de wagen....maar vind het wel wat voor jou
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Volgens mij is hij meer van de kleine snelle gebakjes, EK9 is dus perfect.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

Ik ben niet zo Nissan minded, ik heb te veel CA18's en SR20's stuk zien gaan. En niet eens door misbruik. Ik quote daarom ook : "the worst Honda is still better than the best Nissan". Interieur is meestal nog saaier dan dat van Mazda. Leuk voor opa & oma maar niet in een sportcoupe.

Ik hou inderdaad van kleine wendbare auto's, nu zit ik ook wat te neuzen naar een Starlet Turbo of Celica GT-Four - hoewel die laatste natuurlijk niet zo klein is - de Starlet bevalt mij wel, echter mijn voorkeur gaat uit naar een Honda.

Er staat ook nog een leuke EVO IV te koop in DR88 voor 11K maar ik weet niet of eigenlijk wel een sedan wil.
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Die Starlet, is dat een Glanza Turbo?
Zo een dus (geweldig leuk ding):

Image
Locked