Hot or not?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
mr. X

Post by mr. X »

I said it before and I'll say it again!

Image

Verder is hij bloedmooi.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:I said it before and I'll say it again!

Image

Verder is hij bloedmooi.

muggezifter :lol:
Sinan

Post by Sinan »

mr. X wrote:I said it before and I'll say it again!

Image

Verder is hij bloedmooi.

nuttigste wat je tot nu toe heb gezegt, KLOPT idd
mr. X

Post by mr. X »

Heb je al mijn 3000 posts doorgelezen dan :wink:

En aangezien ik het al eens vaker heb gezegd is het sowieso de 2e keer dat ik wat nuttigs heb gezegd :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:Heb je al mijn 3000 posts doorgelezen dan :wink:

En aangezien ik het al eens vaker heb gezegd is het sowieso de 2e keer dat ik wat nuttigs heb gezegd :lol:

3000? En de rest? :lol:
Jo&

Post by Jo& »

Amber = niet cool..... :roll:

Vind ik.... En dat mag ieder voor zn eigen vinden :wink:
S.J.

Post by S.J. »

Jo& wrote:Amber = niet cool..... :roll:

x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.
mr. X

Post by mr. X »

S.J. wrote:
"Jo&":jc03otgh wrote:Amber = niet cool..... :roll:

x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.[/quote:jc03otgh]

Jullie hebben geen gevoel voor JDM...

Image
S.J.

Post by S.J. »

Ahum?
Amerika is het enige land waar ze Amber verlichting gebruiken in verband met oranje stadslicht. Niet alles hoeft JDM te zijn om mooi te zijn :) .
Image
JDM s2000
Hele lijst JDM s2000's
http://list1.auctions.yahoo.co.jp/jp/20 ... -leaf.html

Image
USDM s2000
RedSun

Post by RedSun »

mr. X wrote:
"S.J.":30gv524a wrote:
"Jo&":30gv524a wrote:Amber = niet cool..... :roll:

x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.[/quote:30gv524a]

Image[/quote:30gv524a]

En jij rijdt wat voor auto ook alweer? :lol:
Nana korobi ya oki
chris

Post by chris »

Jerman Domestic Market :lol:
RedSun

Post by RedSun »

Hahaha idd!

Ze Jermans!
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

mr. X wrote:
"S.J.":vk4j4hat wrote:
"Jo&":vk4j4hat wrote:Amber = niet cool..... :roll:

x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.[/quote:vk4j4hat]

Image[/quote:vk4j4hat]
Het feit dat je een plaatje gebruikt die door iemand anders bedachten gemaakt is doet mij vermoeden dat je een trend kuddedier bent.
Een aantal jaren terug moesten alle amber units clear zijn, anders deed je niet mee, nu heeft iedereen ze en is het opeens weer cool om juist amber weer te hebben? :roll:

Ik heb gewoon de kleur die er af fabriek op zit, dat is juist cool, je niets aantrekken van wat de rest van de wereld denkt dat wel of niet cool is.
mr. X

Post by mr. X »

S.J. wrote:Ahum?
Amerika is het enige land waar ze Amber verlichting gebruiken in verband met oranje stadslicht. Niet alles hoeft JDM te zijn om mooi te zijn :) .

Hoef je niet gelijk te smijten met foto's. Heb genoeg S-jes gezien, maar het ziet er gewoon regelrecht niet uit met witte knippers.

Mijn opmerking dat jullie geen gevoel voor JDM hebben was misschien voorbarig, maar hoe dan ook gevoel voor smaak hebben jullie dus niet :razz: :wink:

Ennuh.. die BMW rij ik nog niet in hoor, tuf lekker rond in mn EJ9.
Jammer dat ik het niet geregeld kreeg anders mocht je die opmerking inslikken :(

*edit
Ohja en nog een laatste ding, bekijk mijn foto's dan nog maar eens goed van de Z4 en vertel mij dan eens welke kleur de knippers hebben. Zowel voor als achter?
Foto 1
Foto 2
:D
wesjes

Post by wesjes »

IvoG wrote:
mr. X wrote:
"S.J.":214aue71 wrote:
"Jo&":214aue71 wrote:Amber = niet cool..... :roll:

x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.

Image[/quote:214aue71]
Het feit dat je een plaatje gebruikt die door iemand anders bedachten gemaakt is doet mij vermoeden dat je een trend kuddedier bent.
Een aantal jaren terug moesten alle amber units clear zijn, anders deed je niet mee, nu heeft iedereen ze en is het opeens weer cool om juist amber weer te hebben? :roll:

Ik heb gewoon de kleur die er af fabriek op zit, dat is juist cool, je niets aantrekken van wat de rest van de wereld denkt dat wel of niet cool is.[/quote:214aue71]

Mijne zijn paars :o ops:
RedSun

Post by RedSun »

mr. X wrote:
"S.J.":v8e8c47p wrote:Ahum?

Hoef je niet gelijk te smijten met foto's. Heb genoeg S-jes gezien, maar het ziet er gewoon regelrecht niet uit met witte knippers.

Mijn opmerking dat jullie geen gevoel voor JDM hebben was misschien voorbarig, maar hoe dan ook gevoel voor smaak hebben jullie dus niet :razz: :wink:

Ennuh.. die BMW rij ik nog niet in hoor, tuf lekker rond in mn EJ9.
Jammer dat ik het niet geregeld kreeg anders mocht je die opmerking inslikken :(

*edit
Ohja en nog een laatste ding, bekijk mijn foto's dan nog maar eens goed van de Z4 en vertel mij dan eens welke kleur de knippers hebben. Zowel voor als achter?
Foto 1
Foto 2
:D [/quote:v8e8c47p]

BMW is geen JDM gap. die moet duits getuned: 30cm verlagen en 12" cupvelgjes eronder! :razz: :lol:

Hoezo rij je nog niet in de BMW?
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

mr. X wrote:Hahaha, ja daar heb je me :wink:.

Nogmaals, ik wacht op Februari!
Vanaf de verkoop heb ik er dus maar 2 weken in gereden. Kun je nagaan? 2 weken lekker gemaakt worden om er nu al een maand of 2 naar te moeten kijken en hem alleen te kunnen uitzuigen terwijl hij toch al schoon is!
Ik wacht op Februari omdat dan het bpm percentage zakt van 45.2 naar 42.3 %. Niet zo zeer voor het geld wat ik ermee bespaar (400-500 euro dacht ik) Maar wel om even te kijken of er dingen gaan veranderen in de invoer procedure met het oog op eventueel invoer van auto's in de toekomst.

Ik had deze posts afgesplitst door het off-topic gehalte ervan, maar deze is blijkbaar ook in die andere thread nog bijgeplaatst.

Ik vind het overigens zelf net toelaatbaar, maar andere moderators misschien niet.
HSN

Post by HSN »

sorry for me its just a small trend, few years ago everybody want clear corner lights, and see now...
Locked