Verder is hij bloedmooi.
mr. X wrote:"S.J.":30gv524a wrote:"Jo&":30gv524a wrote:Amber = niet cool..... :roll:
Vind ik.... En dat mag ieder voor zn eigen vinden :wink:
mr. X wrote:"S.J.":vk4j4hat wrote:"Jo&":vk4j4hat wrote:Amber = niet cool..... :roll:
S.J. wrote:Ahum?
Amerika is het enige land waar ze Amber verlichting gebruiken in verband met oranje stadslicht. Niet alles hoeft JDM te zijn om mooi te zijn.
IvoG wrote:mr. X wrote:"S.J.":214aue71 wrote:"Jo&":214aue71 wrote:Amber = niet cool..... :roll:
x2 we wonen niet in amerika. Maar het licht ook zeker aan de kleur van de auto.
mr. X wrote:"S.J.":v8e8c47p wrote:Ahum?
Amerika is het enige land waar ze Amber verlichting gebruiken in verband met oranje stadslicht. Niet alles hoeft JDM te zijn om mooi te zijn.
mr. X wrote:Hahaha, ja daar heb je me :wink:.
Nogmaals, ik wacht op Februari!
Vanaf de verkoop heb ik er dus maar 2 weken in gereden. Kun je nagaan? 2 weken lekker gemaakt worden om er nu al een maand of 2 naar te moeten kijken en hem alleen te kunnen uitzuigen terwijl hij toch al schoon is!
Ik wacht op Februari omdat dan het bpm percentage zakt van 45.2 naar 42.3 %. Niet zo zeer voor het geld wat ik ermee bespaar (400-500 euro dacht ik) Maar wel om even te kijken of er dingen gaan veranderen in de invoer procedure met het oog op eventueel invoer van auto's in de toekomst.