welke banden
Ik rij met mijn werkauto met P6000 en ik kan je vertellen dat dit echt een K*T band is , geen grip bij vochtig wegdek , bij hard remmen totale gripverlies , geen controle over wat de auto doet bij gripverlies, compleet waardeloos. Zelfs mijn collega's klagen er over en waarvan andere bij de bedrijfsgarage om andere banden hebben gevraagd.
Zo zie je maar weer elke band is een persoonlijke band.
Zo zie je maar weer elke band is een persoonlijke band.
-
Ow, de P5000 word hier ook aangeraden...wat een grafband! 2 dagen op gereden, en echt, geen grip, en al helemaal niet bij vochtig wegdek. Enigszins sportief wegrijden ging al niet, beetje meer druk op het rempedaal resulteerde in 2 stilstaande voorbanden. Nee, NOOIT meer die banden erop. Ow ja, en een kabaal dat ze maken, lijkt wel een opera, zingen voor het leven. Met stip de slechtste band waarmee ik gereden heb, zelfs de Flamingo's deden het nog wat beter...
Dan zijn de T1-R's echt vele malen beter.
Dan zijn de T1-R's echt vele malen beter.

wilco wrote:Ja klopt , maar daarom loop ik soms wel dagenlang het net af te speuren naar interessante stukjes om te lezen.
De ITR is al een tijdje weg dus soms ga je uit verveling dingen andere doen :wink:
PS>Kun je de Advan A050 al krijgen?
Aha ja ok dan snap ik het.
A050 is er nog niet voor europese markt. Zit geen ekeur op dus ze mogen ze ook niet leveren ook al kunnen ze eraan komen.
Nana korobi ya oki
Hij wil toch een betaalbare band, maar als je over P zero begint kan je gelijk een paar van de beste van de beste halen.
Wat dacht je van michellin dan zijn je meeste problemen verholpen en je portomonee flink lichter. :idea:
Het is indrdaad maar wat je wil, je eigen keuze band , je eigen rij-ervaringen,controlle, etc....
Door alle adviezen door elkaar heen weet ik het nou zelf niet meer, als elke merk banden troep zijn dan zijn we mooi klaar.
Het maakt toch niet meer uit, we nemen dan toch allemaal een huismerk band, veel goedkoper en hij slipt even hard :roll:
Wat dacht je van michellin dan zijn je meeste problemen verholpen en je portomonee flink lichter. :idea:
Het is indrdaad maar wat je wil, je eigen keuze band , je eigen rij-ervaringen,controlle, etc....
Door alle adviezen door elkaar heen weet ik het nou zelf niet meer, als elke merk banden troep zijn dan zijn we mooi klaar.
Het maakt toch niet meer uit, we nemen dan toch allemaal een huismerk band, veel goedkoper en hij slipt even hard :roll:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-