Pagina 2. nieuwe vraag over CTR!
Pagina 2. nieuwe vraag over CTR!
Itr is van de baan.
Had voor mij meer nadelen dus is niet doorgegaan.
Heb nu me zinnen gezet op een ctr. zie pagina 2!
Had voor mij meer nadelen dus is niet doorgegaan.
Heb nu me zinnen gezet op een ctr. zie pagina 2!
Het geluid was niet alleen blikkerig, het materiaal gaf duidelijk meer toe dan aan de bestuurderskant. Het achterscherm aan de bijrijderskant deukte namelijk veel verder in als je er op drukte met gelijke kracht dan aan de andere kant. Vond het erg vreemd.
Verder had ik zelf nog nooit gehoord van het kleuren van de achterbank. Zag er erg.. jaren 70 uit.
Interieur zag er spik en span uit, en onder de motorkap was hij verrassend schoon. En toch had/heb ik een raar idee bij deze auto.
In vergelijking met mijn oude integra vond ik dat het schakelen (bij koude motor zonder dat deze liep) erg stroef gaan. Hij ging lekker in zijn versnellingen, maar het leek of hij zich niet zo soepel liet bedienen als mijn bak toendertijd.
De matten achter in de kofferbak zagen er erg mooi uit, geen sporen van schade what so ever, echter zit dat zijscherm me dwars. De motorkap was er ook af geweest.
Zoals ook de wielkasten die uitgerold waren, wat kan duiden op te grote/verkeerde velgen wat me niet lekker zat.
En misschien zag hij er wel té goed uit. Wielkasten achter waren erg schoon en waarschijnlijk is hij gepolijst. Vind het dan erg moeilijk een goed beeld te vormen over de auto...
Verder had ik zelf nog nooit gehoord van het kleuren van de achterbank. Zag er erg.. jaren 70 uit.
Interieur zag er spik en span uit, en onder de motorkap was hij verrassend schoon. En toch had/heb ik een raar idee bij deze auto.
In vergelijking met mijn oude integra vond ik dat het schakelen (bij koude motor zonder dat deze liep) erg stroef gaan. Hij ging lekker in zijn versnellingen, maar het leek of hij zich niet zo soepel liet bedienen als mijn bak toendertijd.
De matten achter in de kofferbak zagen er erg mooi uit, geen sporen van schade what so ever, echter zit dat zijscherm me dwars. De motorkap was er ook af geweest.
Zoals ook de wielkasten die uitgerold waren, wat kan duiden op te grote/verkeerde velgen wat me niet lekker zat.
En misschien zag hij er wel té goed uit. Wielkasten achter waren erg schoon en waarschijnlijk is hij gepolijst. Vind het dan erg moeilijk een goed beeld te vormen over de auto...
Over de achterbank is idd verkleuring van zonnestralen.
Ik heb het ook op mijn '01 Civic Coupe bovenop mijn achterbank.
Het heeft ook te maken van de schuin/ platliggende achterruit.
Als je namelijk recht bovenop kijkt (birdview), kijk je de bovenop de achterbankleuning.
De zon schijnt dus ook vol bovenop.
Daarom hebben Amerikaanse EM2's ook veelal beige stoffen interieur.
Ik heb het ook op mijn '01 Civic Coupe bovenop mijn achterbank.
Het heeft ook te maken van de schuin/ platliggende achterruit.
Als je namelijk recht bovenop kijkt (birdview), kijk je de bovenop de achterbankleuning.
De zon schijnt dus ook vol bovenop.
Daarom hebben Amerikaanse EM2's ook veelal beige stoffen interieur.
mr. X wrote:Het geluid was niet alleen blikkerig, het materiaal gaf duidelijk meer toe dan aan de bestuurderskant. Het achterscherm aan de bijrijderskant deukte namelijk veel verder in als je er op drukte met gelijke kracht dan aan de andere kant. Vond het erg vreemd.
aan de bestuurders kant zit ook je tankklepje.
misschien zit er daar door iets meer sterkte in dat achterscherm :roll:
Ik meende het bij mijn eigen ITR niet te kunnen herinneren dat er zo'n verschil zat in de achterschermen.
Ook als je er met je nagels op tikte leek de ene kant van blik en de andere kant gewoon duidelijk dikker. Ben uit de buurt gebleven van de tankdop en op meerdere plaatsen geprobeert.
Is dit iemand anders ook opgevallen bij zijn ITR?
Ook als je er met je nagels op tikte leek de ene kant van blik en de andere kant gewoon duidelijk dikker. Ben uit de buurt gebleven van de tankdop en op meerdere plaatsen geprobeert.
Is dit iemand anders ook opgevallen bij zijn ITR?
Re: Vraag itr.
VtecBob wrote:Vandaag dus weer naar de itr wezen kijken.
Om welke ITR gaat dit? Ben zelf ook nog steeds aan het rondkijken..
Los van de werkelijke technische staat, als je er geen goed gevoel bij hebt, ga je niet lekker rijden in de auto volgens mij. Je gaat dan veel te veel letten op "vreemde" geluiden, weggedrag, krasjes, deukjes, noem maar op. Een auto moet goed "voelen" als zo iets bestaat. Mijn eerste Type-1 '87 CRX was daar een perfect voorbeeld van. Ik twijfelde toen nog tussen een Manta, Scirocco en de CRX. Ik ging in de CRX zitten en dat voelde dus meteen goed. 8)
Deus Ex Machina!
Het gaat hier om de zwarte integra die op dit moment bij autokraaij staat.
Het is al bijna rond, alleen ja zoals maarten zegt..
Wielkasten omgerold achter, hij heeft 122k gelopen uit 99.
Ze hadden hem naar een clean bedrijf gebracht..dat doen ze altijd zei die nog. Hij ziet er echt top uit. Enkel motorkap die eraf is geweest aan boutjes te zien, en er zat geen historie bij.
Het is al bijna rond, alleen ja zoals maarten zegt..
Wielkasten omgerold achter, hij heeft 122k gelopen uit 99.
Ze hadden hem naar een clean bedrijf gebracht..dat doen ze altijd zei die nog. Hij ziet er echt top uit. Enkel motorkap die eraf is geweest aan boutjes te zien, en er zat geen historie bij.
AllGo wrote:Voor een nederlandse auto, nationale autopas.
Maar kilometerstand boeit over het algemeen vrij weinig. Beter een nette auto met 2 ton op de klok, dan een barrel met 7000 kms..
Voor een NL auto is het makkelijk, dit is een duitser.
Kilometerstand boeit niet als je zeker weet dat de rest van de auto goed is, dus schadevrij. In dit geval is beide niet zeker en niet meer te controleren. Blijft een risico.
- Gaskleppie