FN2 VS FD2... Fifth Gear...
In de hotlap van de FN2 heeft 'Vickey' nog tijd om vóór de bocht haar hand van het stuur te halen? Vreemde zaken.
Vind 5th gear wat dat betreft altijd een beetje twijfelachtig, in het begin zie je ze zo gek doen waarna ik me afvraag of ze bij de 'hot-lap' ook niet de neiging hebben te veel te willen spelen.
Al met al zegt die 3 seconde meer dan genoeg. We moeten ons maar blijven orienteren op de modellen die alleen in Japan zijn te verkrijgen. Onze modellen zijn geen porum.
VTI is nog een kracht term als we het hebben over de nieuwe 'FN2' laat staan de badge 'type-r' die hij draagt.
Vind 5th gear wat dat betreft altijd een beetje twijfelachtig, in het begin zie je ze zo gek doen waarna ik me afvraag of ze bij de 'hot-lap' ook niet de neiging hebben te veel te willen spelen.
Al met al zegt die 3 seconde meer dan genoeg. We moeten ons maar blijven orienteren op de modellen die alleen in Japan zijn te verkrijgen. Onze modellen zijn geen porum.
VTI is nog een kracht term als we het hebben over de nieuwe 'FN2' laat staan de badge 'type-r' die hij draagt.
Killabee wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel het nou totaal zou kosten om een nieuwe FD2 voor de deur te krijgen.
Daar zijn al diverse topics aan geweid hiero. Zoeken en vinden maar.
IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages![]()
Niet in mijn eentje althans.
Je schijnt daar knijpers voor te hebben. Of altijd passagiers meenemen, Het plezier wat je aan zo'n auto beleeft moet je toch delen? :wink:
IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages
Das toch geen probleem? Gewoon achteruit rijden!!!

Ik zie het al gebeuren bij de Mac! Een aantal van de mensen zijn zo dom daar hahahhaa! Die gaan echt niet snappen waarom je dat doet 8)
Jo& wrote:IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages
Das toch geen probleem? Gewoon achteruit rijden!!!![]()
:clap
Ik zie het al gebeuren bij de Mac! Een aantal van de mensen zijn zo dom daar hahahhaa! Die gaan echt niet snappen waarom je dat doet 8)
Denk dat dat niet gaat lukken door de stoepranden, en bij slagbomen ook niet omdat je met je lange kont zit...
Killabee wrote:Jo& wrote:IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages
Das toch geen probleem? Gewoon achteruit rijden!!!![]()
:clap
Denk dat dat niet gaat lukken door de stoepranden, en bij slagbomen ook niet omdat je met je lange kont zit...
Ja zat ik ookal over te denken eigenlijk... Maar vond het wel zo een grappig idee hahaha
Je kunt achteruit toch juist scherpere bochten nemen? Zoals bij inparkeren enz?
Als ik ooit bij een Mac drive kom, dan is het die bij 's Hertogenbosch langs de A2. Nee ik eet niet in mijn auto!!! Haal af en toe eens een milkshake. En daar is het best krap, moet je nagaan achteruit.
En hier in Eindhoven bij het Catherina ziekenhuis om de parkeerplaats op te gaan moet ik al zo wijd mogelijk uitsturen, zit een bocht in met stoeprandjes als begeleiding.... Hmm misschien probeer ik het een keer achteruit :twisted: hahaha
Toen me pa die Mercedes E combi (4,85m) nog had was het echt sturen in parkeergarages!!! Vooral als ze heel kort draaiend omhoog/laag gaan. Dan is het echt voor en achter uitkijken voor de velgjes. (moet je nagaan als je een S klasse of 7 serie of zoiets hebt... zijn nog langer, kan je beter een suv nemen kan je over de stoepjes heen 8) )