FN2 VS FD2... Fifth Gear...

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Killabee

FN2 VS FD2... Fifth Gear...

Post by Killabee »

Even een filmpje van de FN2 tegen de FD2.

http://nl.youtube.com/watch?v=VZVtFPnIZ6Q
Killabee

Post by Killabee »

Bevestiging dat de FD2 gewoon über ist.

Kheb de FN2 gereden, heerlijke wagen, maar eigenlijk niet een rode R waardig.
HONDA

Post by HONDA »

3 seconden verschil in één rondje... tja
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

In de hotlap van de FN2 heeft 'Vickey' nog tijd om vóór de bocht haar hand van het stuur te halen? Vreemde zaken.
Vind 5th gear wat dat betreft altijd een beetje twijfelachtig, in het begin zie je ze zo gek doen waarna ik me afvraag of ze bij de 'hot-lap' ook niet de neiging hebben te veel te willen spelen.

Al met al zegt die 3 seconde meer dan genoeg. We moeten ons maar blijven orienteren op de modellen die alleen in Japan zijn te verkrijgen. Onze modellen zijn geen porum.
VTI is nog een kracht term als we het hebben over de nieuwe 'FN2' laat staan de badge 'type-r' die hij draagt.
Killabee

Post by Killabee »

Weet iemand eigenlijk hoeveel het nou totaal zou kosten om een nieuwe FD2 voor de deur te krijgen.
IvoG

Post by IvoG »

Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages :(

Niet in mijn eentje althans.
Nick

Post by Nick »

hehe lastig he rhd :D
Killabee

Post by Killabee »

Ach, dat zou me laatste zorg zijn, je koopt een FD2 niet voor de MC of parkeren in parkeer garages, dat soort dingen zou ik lak aan hebben.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages :(

Lange vingers gebruiken. :lol:
mr. X

Post by mr. X »

IvoG wrote:Maar met de FD2 kan ik niet meer door de drive-thru of slagbomen van garages :(

Uuh.. Ivo.. waar wou je de FD2 ook alweer voor gaan gebruiken :dunno:
HondArd

Post by HondArd »

Killabee wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel het nou totaal zou kosten om een nieuwe FD2 voor de deur te krijgen.

Daar zijn al diverse topics aan geweid hiero. Zoeken en vinden maar.

Je schijnt daar knijpers voor te hebben. Of altijd passagiers meenemen, Het plezier wat je aan zo'n auto beleeft moet je toch delen? :wink:
Jo&

Post by Jo& »

Das toch geen probleem? Gewoon achteruit rijden!!! :D :D :clap

Ik zie het al gebeuren bij de Mac! Een aantal van de mensen zijn zo dom daar hahahhaa! Die gaan echt niet snappen waarom je dat doet 8)
Killabee

Post by Killabee »

Jo& wrote:

Ik zie het al gebeuren bij de Mac! Een aantal van de mensen zijn zo dom daar hahahhaa! Die gaan echt niet snappen waarom je dat doet 8)

Denk dat dat niet gaat lukken door de stoepranden, en bij slagbomen ook niet omdat je met je lange kont zit...
mr. X

Post by mr. X »

Als je het vooruit kunt, kan ik het achteruit beter :wink:
Zoooooooveel mensen die niet achteruit kunnen in parkeren, laat staan achteruit rijden!
Ik heb het zelfs een keer gedaan met een limo van 7 meter :wink: dat is pas een sturen haha.
Killabee

Post by Killabee »

Ik ben ook een kei in achteruit rijden, alleen bij een drive-in zou het niet kunnen omdat je aan beide kanten een stoeprand hebt en als je je kont de juiste richting in wil dan betekent het dat je neus meer moet uitwijken dan normaal, en das niet mogelijk.
mr. X

Post by mr. X »

Als jij een bocht vooruit neemt en je stopt,
Zet hem in zijn achteruit en rijdt precies zoals je vooruit reed terug uit..
Dan kom je toch op hetzelfde punt weer uit :roll:
Jo&

Post by Jo& »

Killabee wrote:
Jo& wrote:

Denk dat dat niet gaat lukken door de stoepranden, en bij slagbomen ook niet omdat je met je lange kont zit...

Ja zat ik ookal over te denken eigenlijk... Maar vond het wel zo een grappig idee hahaha

Je kunt achteruit toch juist scherpere bochten nemen? Zoals bij inparkeren enz?

Als ik ooit bij een Mac drive kom, dan is het die bij 's Hertogenbosch langs de A2. Nee ik eet niet in mijn auto!!! Haal af en toe eens een milkshake. En daar is het best krap, moet je nagaan achteruit.
En hier in Eindhoven bij het Catherina ziekenhuis om de parkeerplaats op te gaan moet ik al zo wijd mogelijk uitsturen, zit een bocht in met stoeprandjes als begeleiding.... Hmm misschien probeer ik het een keer achteruit :twisted: hahaha

Toen me pa die Mercedes E combi (4,85m) nog had was het echt sturen in parkeergarages!!! Vooral als ze heel kort draaiend omhoog/laag gaan. Dan is het echt voor en achter uitkijken voor de velgjes. (moet je nagaan als je een S klasse of 7 serie of zoiets hebt... zijn nog langer, kan je beter een suv nemen kan je over de stoepjes heen 8) )
Locked