Voorstellen gsR: Geen Type R auto, wel een type R motor!

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
black-ITR

Post by black-ITR »

heel mooi project!
wij hebben ook een civic maar van bj96 met een b18c6 in en alles aangepast enzo,zat op een 220pk
greetz
gsR

Post by gsR »

goed gedaan die 530d, ik had laatst een nieuwe 645 coupe (wel automaat) eruit gereden, dat was ook wel lachen!

@sinister, dat filtertje is idd zodat er geen vuil naar binnen komt.. Heb hem erop gezet omdat het originele slangetje niet op m'n inlaatbuis paste. Ik had er eerst 1 telefonisch besteld, had die oetlul zo'n chrome geval uit de autostyle catalogus voor me gehaald hahahaha. Dit was de meest normale uiteindelijk.

Trouwens vandaag toch iets gedaan wat al lang dwars zat....het ACDC logo van m'n inlaatbuis afgeramd en de buis gespoten!
gsR

Post by gsR »

@black ITR? goeie shit! maare 220 pk? hoe kom je daar aan? Op welke bank ben je geweest? Ik verwacht niet aan de 220 pk te komen, maar ik heb ook liever dat het meevalt dan tegenvalt! als het maar meer dan 200 is!
220 pk kunnen de standaard b serie injectoren ook eigenlijk net niet aan.
jef-il-vec

Post by jef-il-vec »

met itb's en kms comp zou je er moeten kunnen komen..

hier in de buurt rijd er zo eentje met net iets over de 220 pk in ze eg6 met b18c6.

mis de recaro's :wink:

greetz jef
Katana

Post by Katana »

RedSun wrote:toch netjes, zit maar een halve sec tussen de 0-100 tijden en dat ding heeft een berg koppel waar je u tegen zegt.

Zeker een dikke vriendin :lol:

Of twee :lol: :lol:
RedSun

Post by RedSun »

:lol:
Nana korobi ya oki
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Michiel. Blijven interessante tuningprojectjes, die Civics :thumbs:
gsR

Post by gsR »

Ik vind civics vooral leuk omdat ze over het algemeen zo langszaam en lelijk zijn en dan verwachten mensen zoiets niet op de openbare weg. Maar het is dat integra's zo debiel duur zijn, anders had je me daar wel in zien rijden :)
Guest

Post by Guest »

Inderdaad mooie sleeper..........Ik zou DXI achter plakken.. da's altijd lachen :lol:

Je zou nog luxe platen kunnen nemen, ik vind die standaard kentekenplaten zo armoedig staan (op elke auto trouwens)
Nyther

Post by Nyther »

J-Parts wrote:Inderdaad mooie sleeper..........Ik zou DXI achter plakken.. da's altijd lachen :lol:

Je zou nog luxe platen kunnen nemen, ik vind die standaard kentekenplaten zo armoedig staan (op elke auto trouwens)

Luxe platen? kerel waar heb je het over!?

bedoel je die soms met die dikkere letters? mij niet gezien, een kentekenplaat moet er zo vies en zo slecht leesbaar zijn als het maar kan :-)

Wel dik ding, wil ik niet tegenkomen aant stoplicht :razz:
mr. X

Post by mr. X »

Mijn ex ITR plaat was altijd zó vies, dat je hem overdag niet eens goed meer kon lezen.
In de tijd dat ik hem heb gehad heb ik hem, zonder te liegen, geen één keer gepoetst.

De dikkere letters vind ik ook niet mooi.
HondArd

Post by HondArd »

mr. X wrote:De dikkere letters vind ik ook niet mooi.

Gelukkig zijn de meningen verschillend, ik vind dikke letters erg gaaf. Of de plaat moet zo glad zijn als in de UK, maar de tussenvorm (reliefletters) vind ik dus echt niks.
RedSun

Post by RedSun »

Idd, luxe platen vindt ik veel mooier
Nana korobi ya oki
noppie

Post by noppie »

Think its fast !

Welkom man Image,project ziet er goed uit
AllGo

Post by AllGo »

Nyther wrote:Luxe platen? kerel waar heb je het over!?

Een plaat zonder een 1tje of 2tje erop :p
HondArd

Post by HondArd »

AllGo wrote:
Nyther wrote:Luxe platen? kerel waar heb je het over!?

Een plaat zonder een 1tje of 2tje erop :p

Dat zijn de duplicaat codes, voor als je ongewild je platen bent kwijtgeraakt, deze niet worden ingeleverd maar je toch nieuwe moet hebben.
BlackTeg

Post by BlackTeg »

Very nice, I like. :D
Image
Sinan

Post by Sinan »

gespot op marktplaats http://tinyurl.com/2kgxc7
riddertje

Post by riddertje »

mmm,spijtig dat ik geen plaats heb om hem te stallen want dit lijkt me wel een leuk circuitwagentje. :lol:
Locked