goed gedaan die 530d, ik had laatst een nieuwe 645 coupe (wel automaat) eruit gereden, dat was ook wel lachen!
@sinister, dat filtertje is idd zodat er geen vuil naar binnen komt.. Heb hem erop gezet omdat het originele slangetje niet op m'n inlaatbuis paste. Ik had er eerst 1 telefonisch besteld, had die oetlul zo'n chrome geval uit de autostyle catalogus voor me gehaald hahahaha. Dit was de meest normale uiteindelijk.
Trouwens vandaag toch iets gedaan wat al lang dwars zat....het ACDC logo van m'n inlaatbuis afgeramd en de buis gespoten!
@black ITR? goeie shit! maare 220 pk? hoe kom je daar aan? Op welke bank ben je geweest? Ik verwacht niet aan de 220 pk te komen, maar ik heb ook liever dat het meevalt dan tegenvalt! als het maar meer dan 200 is!
220 pk kunnen de standaard b serie injectoren ook eigenlijk net niet aan.
Ik vind civics vooral leuk omdat ze over het algemeen zo langszaam en lelijk zijn en dan verwachten mensen zoiets niet op de openbare weg. Maar het is dat integra's zo debiel duur zijn, anders had je me daar wel in zien rijden
mr. X wrote:De dikkere letters vind ik ook niet mooi.
Gelukkig zijn de meningen verschillend, ik vind dikke letters erg gaaf. Of de plaat moet zo glad zijn als in de UK, maar de tussenvorm (reliefletters) vind ik dus echt niks.