eteuben wrote:mr. X wrote:Verwarmingsknop is ook vervelend.
Als je hem op warm draaid wil hij niet altijd blijven staan waar je hem neerzet en schiet hij een paar standjes terug.
Iemand die zich hier ook in kan vinden?
Vreemd, ik dacht dat ik de enige was. Maar jij hebt dit dus ook? Dacht eerst dat het gewoon stroef ging. Maar misschien is dat gewoon normaal dus. :razz: Alhoewel het wel soepeler zou moeten gaan, vind ik!
Lol begin niet over de elende van de verwarmings knop. Heb dik een jaar zonder dat ding gereden. Allemaal dankzij het vervangen van de radio. Kunstoffe bus was afgebroken aan het einde van de kabel. Eerst opgelost met wat tape, maar dat ding hield het dan 1 dag uit en schoot weer uit de clip onder het dashboard. Toen brak de clip uit het houdertje onder het dashboard. Paar keer met contactlijm lopen kloten maar je komt er amper bij.
Ik weet niet meer hoe en waarom maar op een gegeven moment bleef hij zitten. Alleen toen zat er een knik in de kabel. waardoor hij elke keer als je hem op z'n warmst zette een kwart terug schoot.
Na een maand ofzo schoot ie weer los toen ik mijn IPOD adapter aan het installeren was. Clipje viel naar beneden en heb die niet meer kunnen vinden. Met tiewrapjes vast gemaakt ipv clip maar hield het ook maar een dag uit.
Toen tot slot eindelijk een nieuw clipje gekocht en een nieuw kabeltje zonder knik. Nu schiet ie niet meer terug en doet het super.
.....Alleen kwam ik er een maand later achter dat ik was vergeten de knop om de ventilatie stand te regelen aan te sluiten. Ik rij nu met warme voeten rond. :-? Want ik heb geen zin meer om dat klote dashboard nogmaals eruit te halen!