pyara_pappoe wrote:ik denk dat jullie allemaal persoonlijk veelste veel geld vragen voor de type r's als je op internet gaat kijken kun je al een seat leon cupra r van 2003 vinden voor 14.000 euro. dan praat je wel over 265 pk en uit het jaar 2003.
dus ik snap niet hoe sommige mensen 14.000 euro durven te vragen voor deze auto's denk toch eerder dat ze rond de 7500 en 8500 euro waard zijn. meer ook niet.
Dat de honda duurder is heeft meer dan 1 reden:
Ten eerste heeft een originele cupra R 225 pk en 6.9 naar 100 en de civic type R 197pk en 6.6 naar 100 (en de civic heeft geen turbo). Dus wat kom je zeiken over een cupra. Hij heeft meer pk en is nog trager...
Moest ik rijden met die seat zoals ik met mijn civic rij, mag ik binnen de paar weken een nieuwe kopen. En begin niet over chippen eh, want dan worden die paar weken een paar dagen.
En ook al is hij gechipt, een Honda kan je ook tunen en een honda motor zal dit veel beter kunnen verdragen dan welk ander merk dan ook. Ik zou voor een tweederangsmerk als seat geen cent willen betalen.
Ik weet dat ik op mijn civic 100% kan vertrouwen wanneer ik een snelle bocht ofzo neem, maar mijn leven in de handen van een seat leggen zou ik nooit doen.
En vergelijk uitzicht en interieur ook eens, de auto van mijn oma is nog sportiever dan die domme seat.
Met vriendelijke Honda groeten :twisted: