Off topic gezever

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Voodoo

Post by Voodoo »

@Sander, laatste opmerking.

Wat een hoop gezever, 'lang' is een relatief woord. Blijkbaar wil je toch niet zo graag een ATR ondanks in jouw ogen een te hoge prijs. Maar asjeblief begin niet over een ander merk met veel meer pk's, zo ken ik er nog wel 30! Als het te duur voor je is, misschien moet je dan toch maar kijken naar een ander merkl :idea:

pyara_pappoe wrote:ohww ja...? jullie honda accord's staan wel bagger lang te koop. dus als ze zo gewild waren, waren ze toch allang te koop? op internet staan ze er ook al een hele lange tijd.
Katana

Post by Katana »

pyara_pappoe wrote:die seat rijdt vele malen beter dan je accord type r hoor....ga alle reviews maar lezen op internet.!

Ga er eerst eens mee rijden. Dan weet je waar je over praat.

pyara_pappoe wrote:en die blaast je honda er trouwens ook zeker uit!! met zijn 1.8 turbomotor gechipt naar 265 pk!!

:gaap Goed, ik zal hier ook even netjes op reageren.
A. Volgens mij heb je niet begrepen waar Type-R voor staat; balance
B. Ben een Seat twee keer op een track-day voor me tegen gekomen en was er na 5 bochten al voorbij. Geen LSD, te zwaar, enz
C. Als je wil meepraten hier is dat natuurlijk gezellig, maar pas wel je toon gepast aan tot je een Type-R hebt. Nu kom je wat gefrustreerd over, reageer je alleen maar met wat is dit duur en wat is dat duur.

Be cool dude.
martijn

seat

Post by martijn »

@pyara_pappoe

A.u.b. heb Seat gehad en gereden alle modellen en breek me de bek niet open. ( Cupra 1 en 2 en ook de FR )
Verder zijn hier op dit forum een aantal wijze woorden, één daarvan is.
Ongeacht wat voor auto je heb de bestuurder is vaak de zwakke schakkel.

Liever een Type R met een goede bestuurder, dan ferrari met een kneus.

Als jij een Föhn onder je kap wil hebben, dan een stukje technische engeneering. Zal me een zorg wezen.

Als je hier bent om info te winnen uitstekend, maar zoals je nu bezig bent kun je beter verdwijnen.

P.s. een ATR vergelijken met een Leon is hetzelfde als een Mango en een druif

Martijn
Nick

Post by Nick »

A.u.b. heb Seat gehad en gereden alle modellen en breek me de bek niet open. ( Cupra 1 en 2 en ook de FR )
Verder zijn hier op dit forum een aantal wijze woorden, één daarvan is.
Ongeacht wat voor auto je heb de bestuurder is vaak de zwakke schakkel.

Liever een Type R met een goede bestuurder, dan ferrari met een kneus.

Als jij een Föhn onder je kap wil hebben, dan een stukje technische engeneering. Zal me een zorg wezen.

Als je hier bent om info te winnen uitstekend, maar zoals je nu bezig bent kun je beter verdwijnen.

P.s. een ATR vergelijken met een Leon is hetzelfde als een Mango en een druif

Martijn

amen :worshippy:
mr. X

Re: seat

Post by mr. X »

martijn wrote:P.s. een ATR vergelijken met een Leon is hetzelfde als een Mango en een druif

Leg eens uit? :lol:

Ik dol je maar :wink:
Ach laat die jonge lekker een Seat kopen. Blijven er tenminste nog te dure auto's over voor mensen die ze wel waarderen.

Ik hou mn mond verder wel. Meeste huidige auto's zijn om van te huilen.
HondaDelsol

Post by HondaDelsol »

pyara_pappoe wrote:ik denk dat jullie allemaal persoonlijk veelste veel geld vragen voor de type r's als je op internet gaat kijken kun je al een seat leon cupra r van 2003 vinden voor 14.000 euro. dan praat je wel over 265 pk en uit het jaar 2003.

dus ik snap niet hoe sommige mensen 14.000 euro durven te vragen voor deze auto's denk toch eerder dat ze rond de 7500 en 8500 euro waard zijn. meer ook niet.

Dat de honda duurder is heeft meer dan 1 reden:

Ten eerste heeft een originele cupra R 225 pk en 6.9 naar 100 en de civic type R 197pk en 6.6 naar 100 (en de civic heeft geen turbo). Dus wat kom je zeiken over een cupra. Hij heeft meer pk en is nog trager...

Moest ik rijden met die seat zoals ik met mijn civic rij, mag ik binnen de paar weken een nieuwe kopen. En begin niet over chippen eh, want dan worden die paar weken een paar dagen.

En ook al is hij gechipt, een Honda kan je ook tunen en een honda motor zal dit veel beter kunnen verdragen dan welk ander merk dan ook. Ik zou voor een tweederangsmerk als seat geen cent willen betalen.

Ik weet dat ik op mijn civic 100% kan vertrouwen wanneer ik een snelle bocht ofzo neem, maar mijn leven in de handen van een seat leggen zou ik nooit doen.

En vergelijk uitzicht en interieur ook eens, de auto van mijn oma is nog sportiever dan die domme seat.

Met vriendelijke Honda groeten :twisted:
martijn

uitleg

Post by martijn »

Nou @ Mr X
Ik zal het even uitleggen...........................................

Geintje HAHAHAHAHAA
AllGo

Post by AllGo »

Ik vind dat de meeste Honda rijders ook een beetje kortzichtig zijn, net als de meeste andere merk-aanhangers. Seats hebben hun doelgroep en Honda's ook.
martijn

seat

Post by martijn »

Mooi laten we dan allebei bij ons eigen Forum blijven.

En niet blaaten over wie de beste is.
Even goede vrienden zullen we het daar dan ook bij houden.

Martijn
RedSun

Post by RedSun »

Ik wou nog even toevoegen dat ik persoonlijk meer geniet als ik met mijn (destijds) Civic VTEC 1.6 een 2,7 (of 2,8 weet ik het) 6 pitter (glofje VR6) eruit trok bij het stoplicht. Zoveel mogelijk pk's in een auto proppen is niet moeilijk maar zoveel mogelijk pk's uit een zo klein mogelijk blokkie halen is een kunst.
Nana korobi ya oki
slydawg

Post by slydawg »

Veel pk's uit klein blok halen is ook niet zo'n kunst, turbo/SC erop en gaan.
gerbengtt

Post by gerbengtt »

goedkope volkswagen :roll:
wilco

Post by wilco »

Type R heeft een andere visie als ed Cupra van Seat , mede door de hoogstaande vaak dure technieken is een Type R duur.

Ook zijn er weinig van verkocht dus je hebt er niet 13 in een dozijn van en vind ze niet overal, daarom blijven de prijzen kunstmatig hoog.

Honda is zowiezo al duurder met auto's als Seat , daarboven op krijg ja bij Seat een soort pakket (Cupra R), waarbij bij de oudere Type R's de complete auto is herzien.
integra

Post by integra »

Mango Druif
Dan is die seat de Mango zeker :lol:
HONDA

Post by HONDA »

2 pagina's gezeur over wannabee volkswagens...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

Ik dacht dat ik het nog netjes gehouden heb 8)
martijn

seat

Post by martijn »

Nou Martin O
Komt er nog wat van........................................
S.J.

Post by S.J. »

gerbengtt wrote:goedkope volkswagen :roll:

x2
Seat is gewoon VW met onderdelen voor VW die niet goed zijn. Seat dealer is infeite een outlet store.

Ken nog wel een grappig iets van vrij rijden vorig jaar. Kennis reed een EK4(Civic 1.6 DOHC VTEC 160pk) met schroefset en semi slick banden. In de bochten was het dag Seat Leon Cupra R met BIG ASS turbo en 365pk. Op het rechte stuk pakte die hem terug mja iedereen kan hard rechtdoor.

Mja ik mag niet lullen heb nog niet eens een rijbewijs.
HondArd

Post by HondArd »

slydawg wrote:
pyara_pappoe wrote:ohww ja...? jullie honda accord's staan wel bagger lang te koop. dus als ze zo gewild waren, waren ze toch allang te koop? op internet staan ze er ook al een hele lange tijd.

Jij wou toch eentje? Begin er een te kopen, dan staat er al eentje minder te koop.

Nou, hij HAD interesse in de onze. Maar de laatste keer dat hij ons benaderde om de onze te kopen was via PM waarin ik mededeelde dat we Accord waren met zijn bod en vervolgens liet hij niets meer van zich horen, tot nu dan met zijn geblaat. En ik kan jullie wel garanderen: zo goedkoop als de onze werd aangeboden, zo vind je er géénéén, en dan kreeg hij de winterbanden/velgen er nog bij ook. Daarnaast wordt de onze particulier aangeboden, en die van €14.000,-- nog wat staan meestal bij dealers. En beetje liefhebbers-dealer weet de werekelijke waarde van zo'n auto, en durft 'em desnoods lang te koop laten staan.

Via andere kanalen hebben we al meer van deze gast gehoord, en een paar keer heeft hij zelfs geopperd om zijn Rover BRM nog wat aan te bieden ter ruiling. Tot twee maal toe werd ons deze auto aangeboden, en daarom denken wij dat het telkens gewoon dezelfde gast was.

En dan over het feit dat ATR's nogal lang te koop staan op dit moment: het is een liefhebbersauto pur sang, een auto waar je welbewust voor gaat in plaats van elke willekeurige geschifte, euh, gechipte Seat/Volkswagen/Audi/Skoda dan ook. Het probleem met liefhebbersauto's is: zo staan er 10 liefhebbers te trappelen om er ééntje te kopen, staat er géénéén te koop. En zo staan er 10 ATR's te trappelen op een nieuw baasje, maar geen liefhebbers.
MLM

Post by MLM »

Begin me dan wel een beetje af te vragen wat hij dan voor zijn limited edition rover wilde hebben
Locked