Dan maar (gedeeltelijk) overspuiten....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
CyRaX

Post by CyRaX »

Net bij een aantal bedrijven geweest.

Gedeeltelijk overspuiten kwam op ongeveer €2000 uit bij alle, en ongeveer €3500 voor de complete auto....
Tevens begonnen ze alle meteen over onvermijdelijk kleurverschil.

Hierna ben ik naar nog een ander bedrijf gegaan waar ik laatst eens was geweest ivm schade aan de EK van mijn vriendin.
Was toen zeer tevreden over het resultaat.
Deze mensen waren van alle ook het meest behulpzaam, echter ook zij vertelde mij dat kleurverschil bij gedeeltelijk spuiten (hoe miniem ook) onvermijdelijk is.....

We hebben toen de R de garage bij hem ingereden en er is een poosje iemand bezig geweest met een poetsmiddel en wat andere meuk...
Tot mijn grote verbazing is de kras nu zo goed als weg. Heb toen een tijdje met hem staan praten en hij adviseerde me om de auto eens GOED te laten cleanen.
Uiteraard had hij een contact die dit soort werk doet (LOL), en de afspraak was snel gemaakt....want nogmaals....het resultaat was verbluffend.

Nu gaat de R dus eerst een poetsbeurt meemaken, en daarna kijken we verder!

Wat mij nog het meest opviel was het feit dat er nog zoveel verbetering was te halen, aangezien ik de auto 1x per week was en ook volledig uitzuig enzo......

Maar goed, ik kijk even hoe de R hieruitkomt, en daarna komt de beslissing wel of niet spuiten......
Jo&

Post by Jo& »

Waar was dat?
roblom

Post by roblom »

Die gast die die Mequars workshop gaf adviseerde me naar Hbest in Heerhugowaard te gaan. Daar gaat mijn ITR binnenkort ook heen voor een goede cleaner beurt. Hopelijk krijgen die de poetstkringen er wel uit.

[edit] ze zitten in Alkmaar :D link [/edit]
CyRaX

Post by CyRaX »

Foto's zijn gemaakt.....heb alleen geen webspace om ze te hosten.....zou iemand ze voor mij online kunnen/willen zetten ??

Thnx! :wink:
mr. X

Post by mr. X »

www.picturetrail.com is gratis en werkt goed!
HondArd

Post by HondArd »

CyRaX

Post by CyRaX »

Image
Image
Image
Image

En de kittens van 10 weken....stelletje boeffies!

Image
Image
Image
Image
mr. X

Post by mr. X »

Is hij nu compleet overgespoten?

ps.
Poesjes zijn uber lief :D
CyRaX

Post by CyRaX »

mr. X wrote:Is hij nu compleet overgespoten?

ps.
Poesjes zijn uber lief :D

Nop...hij is bij een proffesioneel bedrijf gewassen, gepoetst en daarna gepolijst....ook is het gehele interieur, dus ook de stoelen, gereinigd...

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik echt uitermate tevreden ben :!:

De wagen is nu zo glad als een spiegel......en alle rare vlekjes uit de lak zijn weg....
Bijvoorbeeld het ingevreten vogelpoep wat je lak op die plek doffer maakt....dat is allemaal weg....echt geweldig!

Plus het feit doordat de wagen nu zo glad is komt het vuil HEEL makkelijk los.....jep ik ben hier zeer over te spreken.
autodre

Post by autodre »

Bij wie en hoeveel was je precies kwijt?

Dankje :)
HondaDelsol

Post by HondaDelsol »

Wow die ziet er als nieuw uit, wil ik ook wel laten doen. Alleen weet ik in België geen professionele mensen die dat doen. Is er iemand die me een goed adres kan geven om mijn ctr (zwart) te laten wassen/polijsten/uitdeuken hier in België? Want de vorige eigenaar heeft de auto met schuurpapier afgewassen denk ik, in de zon zie je niets anders dan kringen :evil:

Gr.
CyRaX

Post by CyRaX »

autodre wrote:Bij wie en hoeveel was je precies kwijt?

Het kostte mij €450.
De een vindt dit een hoog (sommige absurd) bedrag....de ander vindt het meevallen.

Ik persoonlijk vind het goedkoop! Waarom???......omdat ze met 6 man 8 uur bezig zijn geweest. Dus de uren en spullen bij elkaar levert gewoon zo een bedrag.

Ik ben ook een uur wezen kijken.....en kan niks anders zegen dat ze met respect omgingen met de wagens die er stonden.... 8)
HondaDelsol

Post by HondaDelsol »

Is helemaal niet duur voor zo een resultaat, herspuiten kost je een pak meer en dan loop je nog de kans dat het niet perfect gespoten is...
mr. X

Post by mr. X »

En waar heb je het laten doen?

Mijn EP3 was voor aanschaf in Duitsland ook gepolijst zei hij. Het is duidelijk te zien, geen poetskring op de hele auto.
roblom

Post by roblom »

CyRaX wrote:
autodre wrote:Bij wie en hoeveel was je precies kwijt?

Het kostte mij €450.
De een vindt dit een hoog (sommige absurd) bedrag....de ander vindt het meevallen.

Ik persoonlijk vind het goedkoop! Waarom???......omdat ze met 6 man 8 uur bezig zijn geweest. Dus de uren en spullen bij elkaar levert gewoon zo een bedrag.

Ik ben ook een uur wezen kijken.....en kan niks anders zegen dat ze met respect omgingen met de wagens die er stonden.... 8)

En waar heb je het nu laten doen?
CyRaX

Post by CyRaX »

Het is gedaan bij:

Alkmaar Car Cleaning
Berenkoog 66A in Alkmaar

072-5629090
06-54902222

Het bedrijf wordt gerund door een Irakeze man.
Het 06-nummer is zijn nummer.
Locked