Bedankt voor de snelle reply's iedereen.
Maar de verzending uit japan is echt vreselijk duur voor een paar onderdelen. Daarom had ik een vraagje aan alle forumleden hier, is er iemand die stukken nodig heeft uit japan en die het ziet zitten om samen met een paar mensen een "grote" bestelling te plaatsen? Verzending zou dan veel goedkoper zijn (verzendkosten delen).
OF
Is er iemand die stukken aanbiedt tegen een prijs die ongeveer hetzelfde zou zijn dan importeren uit japan?
Gr.
Onderdelen bestellen uit Amerika
HondaDelsol wrote:Bedankt voor de snelle reply's iedereen.
Maar de verzending uit japan is echt vreselijk duur voor een paar onderdelen. Daarom had ik een vraagje aan alle forumleden hier, is er iemand die stukken nodig heeft uit japan en die het ziet zitten om samen met een paar mensen een "grote" bestelling te plaatsen? Verzending zou dan veel goedkoper zijn (verzendkosten delen).
OF
Is er iemand die stukken aanbiedt tegen een prijs die ongeveer hetzelfde zou zijn dan importeren uit japan?
Gr.
Als ik jou was zou ik eens een PBtje sturen naar Frans (Katana). Als hij ergens niet aan kan komen dan bestaat het niet.

HondaDelsol wrote:Is er iemand die stukken aanbiedt tegen een prijs die ongeveer hetzelfde zou zijn dan importeren uit japan?
J's Europe
Spoon Europe
Toda Europe
Quite a bit more expensive then in Japan but then again if you want quality you will have to spend a bit more.