Me eerst even voorstellen:
Ik ben Bjorn, woon in Aalst (België) en ben al gans mijn leven Honda liefhebber (toen ik 12 was, was ik al zot van die blauwe CRX VTEC's), ik snap trouwens niet waarom mensen iets anders zouden willen kopen dan een honda... (al dikwijls hevige discussies over gehad :lol

Na 6 jaar met een delsol ESi gereden te hebben, heb ik me een civic type R gekocht (N°35265, zwart, bj 2005). De typeR is enorm snel, maar ik zou er graag toch nog wat extra vermogen uit krijgen en wil er een paar dingen (catback, uitlaatcollector, air intake) voor bestellen uit Amerika (veel goedkoper dan hier in België). Maar mijn vraag is nu, zullen de stukken van een Amerikaanse Si op mijn typeR passen? Hondata K100 komt er ook op, maar aangezien dit niet zo simpel is om zelf te doen, ga ik deze kopen en laten afstellen in een winkel in België.
En nog een paar vraagjes:
- Welke intake zou het best zijn Mugen Airbox of AEM CAI of is er nog iets anders beter?
- De catback zou ik van tanabe (concept G) nemen en de uitlaatcollector van DC sports, is dit een goede keuze of bestaan er betere?
Gr.