Hot hatch megatest 2007

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
noppie

Hot hatch megatest 2007

Post by noppie »

Hier een leuke Hot hatch test op Youtube met een civic type r (FN2)tegen andere pk pakhuizen (tot 260 pk)

Kijk zelf maar wie volgens hun de Hothatch 2007 is :lol: ..... :o

http://www.youtube.com/watch?v=8-U1VWkexdE
HondArd

Post by HondArd »

Veel werk aan de winkel bij Honda (oftewel gewoon de FD2 naar hier halen).
mr. X

Post by mr. X »

Looks van de Civic vind ik door geen andere 'hot-hatch' op het moment geëvenaard.
En de keus tot een Renault.. Het uiterlijk heeft hij zeker niet mee en ik zou er zeker geen kopen als ik er een mocht kiezen uit de groep auto's waar ze in hebben gereden.
S.J.

Post by S.J. »

mr. X wrote:Looks van de Civic vind ik door geen andere 'hot-hatch' op het moment geëvenaard.
En de keus tot een Renault.. Het uiterlijk heeft hij zeker niet mee en ik zou er zeker geen kopen als ik er een mocht kiezen uit de groep auto's waar ze in hebben gereden.

Dat kun je pas zeggen als je er zelf ingereden hebt. Maar de Golf GTI boven de Type-R naaah kaniet he!
mr. X

Post by mr. X »

:-?

Ik zeg ook helemaal niets over de wegligging maar over mijn persoonlijke keus naar het uiterlijk. Dat kan ik toch wel zeggen zonder erin gereden te hebben hoop ik?

Ook al zou de CTR niet de beste zijn van de bunch, het zou wel mijn keus zijn. De rest (op de S3 na) laat me koud.
HondArd

Post by HondArd »

Zelfs een S3 doet mij he-le-maal niets! Dat barrel zet zo maar eventjes 1455kg op de weegschaal! :shock: Ik zou persoonlijk (als ik met het mes op de keel er eentje MOEST kiezen) ook voor de CTR gaan. Maar aan de andere kant: je mag die S3 wel bij mij op de stoep zetten. Te koop zetten en een FD2 importeren 8)
LCR

Post by LCR »

Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Afgelopen Zaterdag nog een S3 tegen gekomen, die dingen gaan wel rap hoor!! Maar tja, wat zou zo'n ding op het circuit doen met al zijn gewicht?
S.J.

Post by S.J. »

LCR wrote:Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven

Eigenlijk zou Honda verscheidene Type-R forums moeten vragen hoe de nieuwe R eruit moet zien en kwa performance moet zijn.
LCR

Post by LCR »

Doe normaal SJ. Je denkt toch niet dat die lui's naar ons luisteren. We zijn te hardcore en die zijn maar een handjevol. Te weinig geld uit te halen...
slydawg

Post by slydawg »

S.J. wrote:
LCR wrote:Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven

Eigenlijk zou Honda verscheidene Type-R forums moeten vragen hoe de nieuwe R eruit moet zien en kwa performance moet zijn.

:roll: En toen werd je wakker........like that's ever gonna happen :lol:
RedSun

Post by RedSun »

Ze schrijven niemand aan, al zou elke Honda rijder dezelfde wens hebben denkt de design afdeling toch weer anders.

That's life, get used to it or get left behind
Nana korobi ya oki
roblom

Post by roblom »

RedSun wrote:Ze schrijven niemand aan, al zou elke Honda rijder dezelfde wens hebben denkt de design afdeling toch weer anders.

That's life, get used to it or get left behind

En zelfs elke Honda rijder hier op dit forum heeft niet dezelfde wensen.... :D
RedSun

Post by RedSun »

Dat even terzijde :lol:
Nana korobi ya oki
vtecmoon

Post by vtecmoon »

RedSun wrote:Dat even terzijde :lol:

1 ding is zeker hier, we willen allemaal een keer een R bereden hebben... en meesten hebben hier dat ook. :lol:
Locked