Looks van de Civic vind ik door geen andere 'hot-hatch' op het moment geëvenaard.
En de keus tot een Renault.. Het uiterlijk heeft hij zeker niet mee en ik zou er zeker geen kopen als ik er een mocht kiezen uit de groep auto's waar ze in hebben gereden.
mr. X wrote:Looks van de Civic vind ik door geen andere 'hot-hatch' op het moment geëvenaard. En de keus tot een Renault.. Het uiterlijk heeft hij zeker niet mee en ik zou er zeker geen kopen als ik er een mocht kiezen uit de groep auto's waar ze in hebben gereden.
Dat kun je pas zeggen als je er zelf ingereden hebt. Maar de Golf GTI boven de Type-R naaah kaniet he!
Ik zeg ook helemaal niets over de wegligging maar over mijn persoonlijke keus naar het uiterlijk. Dat kan ik toch wel zeggen zonder erin gereden te hebben hoop ik?
Ook al zou de CTR niet de beste zijn van de bunch, het zou wel mijn keus zijn. De rest (op de S3 na) laat me koud.
Zelfs een S3 doet mij he-le-maal niets! Dat barrel zet zo maar eventjes 1455kg op de weegschaal! :shock: Ik zou persoonlijk (als ik met het mes op de keel er eentje MOEST kiezen) ook voor de CTR gaan. Maar aan de andere kant: je mag die S3 wel bij mij op de stoep zetten. Te koop zetten en een FD2 importeren 8)
Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven
LCR wrote:Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven
Eigenlijk zou Honda verscheidene Type-R forums moeten vragen hoe de nieuwe R eruit moet zien en kwa performance moet zijn.
Doe normaal SJ. Je denkt toch niet dat die lui's naar ons luisteren. We zijn te hardcore en die zijn maar een handjevol. Te weinig geld uit te halen...
LCR wrote:Uh? Honda leunt nog teveel van de ECHTE (eerste) Type-R's. Momenteel zijn ze niet echt Type R :cry: meer.......op de FD2 Na :twisted: als ik BM mag geloven
Eigenlijk zou Honda verscheidene Type-R forums moeten vragen hoe de nieuwe R eruit moet zien en kwa performance moet zijn.
:roll: En toen werd je wakker........like that's ever gonna happen :lol: