Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Spijker

Post by Spijker »

Misschien een vreemde vraag, maar waarom vraag je er 24 voor? Er staat er 1 bij Welman al voor 22.
Civic Type R #03855
IvoG

Post by IvoG »

Iets anders: ben je al eens met een S2000 op stap geweest? En dan niet als passagier?
mr. X

Post by mr. X »

@ Spijker
Ik heb er over gedacht, en hem eergisteren op internet gezet met de gedachte dat dit een mooie prijs was.
Wat ik over het hoofd heb gezien is dat de mijne geen airco heeft en de andere 2, waar hij tussen staat op autoscout, wel.
Maar mijn km stand is dus danig aantrekkelijk tov degene die lager staat (verschil van 18000 km) dat ik denk dat ik wel meer kan vragen, ook al heeft hij geen airco.
En het is een vraagprijs.
Mensen willen altijd wat van de vraagprijs af kunnen 'dingen'
STEL ik wil er minimaal 23000 voor. En zet hem voor die prijs op internet, zijn er altijd mensen die komen kijken en proberen af te dingen. En op de auto weg lopen omdat ze er niets vanaf krijgen.
En zoals gezegd, hij hoeft nog niet 1 2 3 weg, en als ik met die opleiding kan beginnen heb ik nog 8 maanden.

@ Ivo
Ja.
mr. X

Post by mr. X »

Oh, en nu ik kijk op honda-welman.nl zie ik ook dat hij (lelijke?) metertjes erin heeft wat sommige mensen afschrikt.
RedSun

Post by RedSun »

Een verschil van 18.000 km maakt niet uit tenzij het 83.000 om 101.000 is.

maar 22.000 of 40.000 maakt niks uit hoor. Het zijn die "magische" grenzen die het hem doen.
Nana korobi ya oki
ToyZ

Post by ToyZ »

Kwestie van vraag/aanbod en wat de "gek" ervoor geeft.
Voordeel is dat de aangeboden auto een lage kilometerstand heeft en naar zeggen verder smetteloos is. Voordeel zou normaliter ook de kleur moeten zijn, maar daar staan helaas al een paar van te koop. Kopers hebben nu dus de keuze.
Houdt er rekening mee dat de verkoop wellicht nog lang op zich zal laten wachten, maar goed de tijd heb je.

Mzzl,

Tommy
RedSun

Post by RedSun »

De accesoires zijn de doorslag, airco ,metallic lak, cruisecontrol, navi, regensensor,leer etc etc dat soort accesoires.

Maar het is zeker een nette auto met goeie km-stand en het voordeel is dat je de tijd hebt.
Nana korobi ya oki
slydawg

Post by slydawg »

RedSun wrote:De accesoires zijn de doorslag, airco ,metallic lak, cruisecontrol, navi, regensensor,leer etc etc dat soort accesoires.

Nou, veel van bovengenoemde accesoires zal je op een EP3 niet vinden.
Airco en mistlampen, daar houd het zo'n beetje op dacht ik.
Martin Omi Performance

Post by Martin Omi Performance »

navigatie was ook een optie geloof ik.

Maar goed lekker belangrijk voor hoeveel die te koop staat. als er een gek is die dat ervoor geeft deste beter. Iig succes met de verkoop.
RedSun

Post by RedSun »

slydawg wrote:
RedSun wrote:De accesoires zijn de doorslag, airco ,metallic lak, cruisecontrol, navi, regensensor,leer etc etc dat soort accesoires.

Nou, veel van bovengenoemde accesoires zal je op een EP3 niet vinden.
Airco en mistlampen, daar houd het zo'n beetje op dacht ik.

Was in het algemeen lieverd :D
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

Martin Omi Performance wrote:navigatie was ook een optie geloof ik.

Maar goed lekker belangrijk voor hoeveel die te koop staat. als er een gek is die dat ervoor geeft deste beter. Iig succes met de verkoop.

Ja ik had die navi... Wel mooi, vult het hele radio gat inc. bakje op (daarom zit daar een bakje :idea: ) Maar helaas geen fijn apparaat, al helemaal niet voor de prijs :-?
noppie

Post by noppie »

Zie op auto-online.nl dat er ook traction control en ESP op zit :lol: of bedoel je EPS? de electronische stuurbekrachtiging...waarvan ik in t begin ook dacht dat er ESP op zat

kleinigheidje... maar toch
Sinan

Post by Sinan »

succes met het verkoop. khoop dat er een s2k voor in de plaats komt ipv een m3 ofzo.
twee nice plaatjes:
Image
Image[/code]
mr. X

Post by mr. X »

Vind het S-je van jou foto niet mooi.
Mijn computer puilt uit van de mooie S-jes :wink:

Jullie kunnen kletse wat je wil, maar ik vind de M3 onwijs G*il
Dat kleurtje is lekker hoerig, maar zo'n zelfde kleurtje als mijn CTR zou ik hem graag zien, of rood.

Achja vooralsnog ben ik blij met de CTR, als hij verkocht is kijken we weer.
Sinan

Post by Sinan »

ik heb ook wel mooiere Sjes gezien, alleen had geen zin om verder te zoeken. Na een geile jap gehad te hebben is een dikke duitser aantrekkelijk(er) dan weer een jap te gaan halen (hoeft niet altijd zo te zijn) best een dilemma om te kiezen tussen die twee
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

M3 is ook supervet.
Sinan

Post by Sinan »

nog een foto:
Image
mr. X

Post by mr. X »

Toch zou ik voor de witte M3 gaan. Wát een plaatje.

Echter nu nog wat te duur, misschien met een tussenstap en eerst een S...
wilco

Post by wilco »

Lenen.nl , ik zou gaan voor de S2000 , in het wit >>kan niet beter.
VtecBob

Post by VtecBob »

Lenen zou ik nooit doen, rente etcetra.
En denk wel dat maarten een S2k pakt :lol:
Locked