Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18
@ Spijker
Ik heb er over gedacht, en hem eergisteren op internet gezet met de gedachte dat dit een mooie prijs was.
Wat ik over het hoofd heb gezien is dat de mijne geen airco heeft en de andere 2, waar hij tussen staat op autoscout, wel.
Maar mijn km stand is dus danig aantrekkelijk tov degene die lager staat (verschil van 18000 km) dat ik denk dat ik wel meer kan vragen, ook al heeft hij geen airco.
En het is een vraagprijs.
Mensen willen altijd wat van de vraagprijs af kunnen 'dingen'
STEL ik wil er minimaal 23000 voor. En zet hem voor die prijs op internet, zijn er altijd mensen die komen kijken en proberen af te dingen. En op de auto weg lopen omdat ze er niets vanaf krijgen.
En zoals gezegd, hij hoeft nog niet 1 2 3 weg, en als ik met die opleiding kan beginnen heb ik nog 8 maanden.
@ Ivo
Ja.
Ik heb er over gedacht, en hem eergisteren op internet gezet met de gedachte dat dit een mooie prijs was.
Wat ik over het hoofd heb gezien is dat de mijne geen airco heeft en de andere 2, waar hij tussen staat op autoscout, wel.
Maar mijn km stand is dus danig aantrekkelijk tov degene die lager staat (verschil van 18000 km) dat ik denk dat ik wel meer kan vragen, ook al heeft hij geen airco.
En het is een vraagprijs.
Mensen willen altijd wat van de vraagprijs af kunnen 'dingen'
STEL ik wil er minimaal 23000 voor. En zet hem voor die prijs op internet, zijn er altijd mensen die komen kijken en proberen af te dingen. En op de auto weg lopen omdat ze er niets vanaf krijgen.
En zoals gezegd, hij hoeft nog niet 1 2 3 weg, en als ik met die opleiding kan beginnen heb ik nog 8 maanden.
@ Ivo
Ja.
Kwestie van vraag/aanbod en wat de "gek" ervoor geeft.
Voordeel is dat de aangeboden auto een lage kilometerstand heeft en naar zeggen verder smetteloos is. Voordeel zou normaliter ook de kleur moeten zijn, maar daar staan helaas al een paar van te koop. Kopers hebben nu dus de keuze.
Houdt er rekening mee dat de verkoop wellicht nog lang op zich zal laten wachten, maar goed de tijd heb je.
Mzzl,
Tommy
Voordeel is dat de aangeboden auto een lage kilometerstand heeft en naar zeggen verder smetteloos is. Voordeel zou normaliter ook de kleur moeten zijn, maar daar staan helaas al een paar van te koop. Kopers hebben nu dus de keuze.
Houdt er rekening mee dat de verkoop wellicht nog lang op zich zal laten wachten, maar goed de tijd heb je.
Mzzl,
Tommy
-
slydawg wrote:RedSun wrote:De accesoires zijn de doorslag, airco ,metallic lak, cruisecontrol, navi, regensensor,leer etc etc dat soort accesoires.
Nou, veel van bovengenoemde accesoires zal je op een EP3 niet vinden.
Airco en mistlampen, daar houd het zo'n beetje op dacht ik.
Was in het algemeen lieverd

Nana korobi ya oki
Martin Omi Performance wrote:navigatie was ook een optie geloof ik.
Maar goed lekker belangrijk voor hoeveel die te koop staat. als er een gek is die dat ervoor geeft deste beter. Iig succes met de verkoop.
Ja ik had die navi... Wel mooi, vult het hele radio gat inc. bakje op (daarom zit daar een bakje :idea: ) Maar helaas geen fijn apparaat, al helemaal niet voor de prijs :-?
Vind het S-je van jou foto niet mooi.
Mijn computer puilt uit van de mooie S-jes :wink:
Jullie kunnen kletse wat je wil, maar ik vind de M3 onwijs G*il
Dat kleurtje is lekker hoerig, maar zo'n zelfde kleurtje als mijn CTR zou ik hem graag zien, of rood.
Achja vooralsnog ben ik blij met de CTR, als hij verkocht is kijken we weer.
Mijn computer puilt uit van de mooie S-jes :wink:
Jullie kunnen kletse wat je wil, maar ik vind de M3 onwijs G*il
Dat kleurtje is lekker hoerig, maar zo'n zelfde kleurtje als mijn CTR zou ik hem graag zien, of rood.
Achja vooralsnog ben ik blij met de CTR, als hij verkocht is kijken we weer.