Gaskleppie wrote:Nou niet elke bocht, maar het kan in elke bocht voorkomen bedoel ik eigenlijk. Alleen de ene keer niks aan de hand, de andere keer gooit hij zn kont om. Niet te voorspellen hoe zwaar het aan gaat komen. Je weet alleen dat je snel moet reageren met tegensturen. Dan trekt hij wel scheef maar hou je aardig je lijn.
Trekt hij hem dan altijd naar dezelfde kant schuin?
Kan het hem dan niet zitten in je rem systeem zelf. Dat hij ergens niet volledig afsluit, zodat hij (alleen bij zwaar gebruik) hier misselijk op gaat doen.
Met misselijk doen bedoel ik onvoorspelbaar gedrag.
Is het niet een aangetaste remcilinder .
Met mijn prelude kon je er aan de buiten kant ook niets aan zien maar hij remde slecht op een wiel.
Toen heb ik de remklau eens even gedemonteerd en bleek de cilinder
binnen in een beetje roestig.
Ik vond de Type Z blokken te strak in mijn klauw zitten waardoor ze niet echt vrij konden bewegen , hierdoor heb ik van de blokken een minimale afgehaald , ze kunnen nu vrij bewegen.
Is het niet een aangetaste remcilinder . Met mijn prelude kon je er aan de buiten kant ook niets aan zien maar hij remde slecht op een wiel. Toen heb ik de remklau eens even gedemonteerd en bleek de cilinder binnen in een beetje roestig.
Dat ga ik zeker checken!
@Wilco: Ik heb dat ook gedaan. Ze zaten echt knap vast. Achter heb ik DS2500 btw.
mmm, dit gaat alleen over vast zittende remmen. Dara heb ik geen last van. Ze hebben nog nooit vast gezeten.
Ze blijven na lang stil staan alleen even aan de schijven plakken. Maar met 2 klappen op het moment dat je wegrijd is dat weer over.
En warme velgen na een lang eind rijden heb ik niet dus door zonder reden aanlopende en vastzittende rem zuigers is het niet.