Ik ben bij AVB geweest.Ze hebben op mijn CTR een DC race HEader 4-2-1 gestoken en de invidea cat back paste nu niet meer.Ik heb er in de plaats een nieuwe HAyame cat back gekregen.alles is nu in orde.Men is alles bij elkaar een 5 tal uur aan mijn wagen gewerkt kostte mij niets.
Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.
racer wrote:Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.
racer wrote:Ik ben bij AVB geweest.Ze hebben op mijn CTR een DC race HEader 4-2-1 gestoken en de invidea cat back paste nu niet meer.Ik heb er in de plaats een nieuwe HAyame cat back gekregen.alles is nu in orde.Men is alles bij elkaar een 5 tal uur aan mijn wagen gewerkt kostte mij niets.
Uiteindelijk hebben ze dan gewoon een andere cat back gestoken terwijl ze toch zelf bij hoog en laag beweerden dat de invedia ging passen??? :roll:
Wat hebben ze gedaan om de ecu te misleiden zodat je geen foutcodes krijgt?
Andere motorsteunen(inserts)geplaatst of ETD?Het flexi gedeelte van de header gaat anders vroeg of laat scheuren.
racer wrote:Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.
Ik rij met een buddyclub spec 3 uitlaat en ook zonder demper en dat geeft pas lawaai! Ik ben er nog niet mee opgepakt en hopelijk blijft het zo. Anders moeten we is samenkomen racer?
Dan kunnen we is vergelijken van geluid en ik wil wel eens weten eigenlijk hoe goed jou beestje gaat zo met demper en zonder demper :razz: Want volgens mij heb je toch 5 pk verlies met die demper.