uitlaatcollector

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
racer

uitlaatcollector

Post by racer »

Welke uitlaatcollector moet ik op mij ctr van 2003 zetten???
Heb reeds een invidea cat back
slydawg

Post by slydawg »

Mugen.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

That really depends on how much you want to spend mate, there are a bunch to choose from.

TODA!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Also keep in mind that you will need stiffer engine mounts or a torque damper to keep the manifold from cracking.

At that point its also important to do some ECU tuning if you want to have any gains.
slydawg

Post by slydawg »

And a JDM sway bar if he goes for a JDM mani.
ee8

Post by ee8 »

Burns..... 8)
MLM

Post by MLM »

Benjdmin wrote:Also keep in mind that you will need stiffer engine mounts or a torque damper to keep the manifold from cracking.

At that point its also important to do some ECU tuning if you want to have any gains.

just pour some silicon kit into the engine mounts! HARDCORE UNDERGROUND TUNING! (and its just cheap)
riddertje

Post by riddertje »

Toda
DC
mugen
Jackson
supersprint
buddy club

Engine mounts kosten maar iets van een 35 euro.Daar moet je het ook niet voor laten denk ik :-?
racer

Post by racer »

Ik ben bij AVB geweest.Ze hebben op mijn CTR een DC race HEader 4-2-1 gestoken en de invidea cat back paste nu niet meer.Ik heb er in de plaats een nieuwe HAyame cat back gekregen.alles is nu in orde.Men is alles bij elkaar een 5 tal uur aan mijn wagen gewerkt kostte mij niets.
slydawg

Post by slydawg »

Netjes toch.
Tevreden met het resultaat?
racer

Post by racer »

ja,hij rammelt toch nergens net en een mooi geluid
racer

Post by racer »

Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.
ee8

Post by ee8 »

racer wrote:Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.

bloed of...................... 8)
slydawg

Post by slydawg »

Geen foto's of filmpje van de uitlaat en sound?
racer

Post by racer »

foto's van de uitlaat kan je op het net vinden ,de sound:draai een CD van rammstein of zo.
HondArd

Post by HondArd »

racer wrote:foto's van de uitlaat kan je op het net vinden ,de sound:draai een CD van rammstein of zo.

Rammstein valt nog mee.... 8)
riddertje

Post by riddertje »

racer wrote:Ik ben bij AVB geweest.Ze hebben op mijn CTR een DC race HEader 4-2-1 gestoken en de invidea cat back paste nu niet meer.Ik heb er in de plaats een nieuwe HAyame cat back gekregen.alles is nu in orde.Men is alles bij elkaar een 5 tal uur aan mijn wagen gewerkt kostte mij niets.

Uiteindelijk hebben ze dan gewoon een andere cat back gestoken terwijl ze toch zelf bij hoog en laag beweerden dat de invedia ging passen??? :roll:
Wat hebben ze gedaan om de ecu te misleiden zodat je geen foutcodes krijgt?
Andere motorsteunen(inserts)geplaatst of ETD?Het flexi gedeelte van de header gaat anders vroeg of laat scheuren.
Sinister

Post by Sinister »

racer wrote:Ik heb juist uit de achterste Hayama pot de demper gehaald.Niet te doen op 8000tr/min lawaai als een F1 en dat is niet overdreven.Ik heb hem maar rap terug gezet anderrs zit ik morgen in de bak.Je ziet wel iemand van 49 kan ook nog onnozel dingen doen,maar het zit in het bloed.
Ik rij met een buddyclub spec 3 uitlaat en ook zonder demper en dat geeft pas lawaai! Ik ben er nog niet mee opgepakt en hopelijk blijft het zo. Anders moeten we is samenkomen racer?
Dan kunnen we is vergelijken van geluid en ik wil wel eens weten eigenlijk hoe goed jou beestje gaat zo met demper en zonder demper :razz: Want volgens mij heb je toch 5 pk verlies met die demper.
Locked