Velgen staan zeker supervet! En doe maar niks aan je auto dan kan je beter sparen en dan volgend jaar iets anders kopen, want dan neem ik hem wel van je over next year. Grapje, maar ik had uiteindelijk gekozen voor de Injen sp1576 cai omdat deze door aardig wat mensen van civictype-r.co.uk getest was en zeer goede gains gaf. Ik had een speciale die ook gepowdercoat was in kleur van het kleppendeksel. En qua header zo ik voor jou gaan voor een DC goedkoop en zeer goed of een Buddy Club die schijnt ook zeer veel vermogenwinst te geven i.c.m een cat-back en intake
Maar goedkoop blijkt achteraf vaak duurkoop.
Vooral met een intake ben ik huiverig omdat de motor nog zo fris is. Dan zou ik perse een airbox willen hebben, voor het gevoel denk ik.
Ach ben er best blij mee en het is heerlijk dat hij ook weer zo stil is, vandaag naar Hoofddorp gereden en dat bevalt me wel die lange stukken zo rijden.
Oss is kort bij voor me dus je kunt/mag wel een keer mee, geen probleem.
Hoewel de vtec in de CTR niet zo'n ruige beleving is in vergelijking met de ITR (imo), krijg je wel een aardig idee :twisted:
Ik zal het hier maar neerzetten dan ....je bent niet goed wijs .....wel is de keuze goed naar een S2k :thumbs: , maar ik weet niet waar je de doekoe's vandaan haalt maar je zult wel een uitstekende baan (not) hebben.
Je bent nog veranderlijker als het weer 8)
Weetje wat het is. Nu heb ik nog de mogelijkheid.
Ik moet een auto niet voor een ander kopen, maar voor mezelf. Ook al word het een 2 zitter. Mijn keus, mijn auto.
Ook met het oog op de aankomende opleiding. Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)
Ik kon 2 maanden terug ook bijna niet kiezen tussen de EP3 of een s2k. Heb gekozen voor de EP3 omdat het een 4 zits was. Heb er geen spijt van, maar de s2k is toch een jongensdroom die ik waar wil maken.
mr. X wrote:Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)
Dan heb je nog ruim 16 maanden om je, overigens prachtige, auto te verkopen en een nieuwe aanwinst in handen te krijgen.
Succes met de verkoop.
mr. X wrote:Weetje wat het is. Nu heb ik nog de mogelijkheid. Ik moet een auto niet voor een ander kopen, maar voor mezelf. Ook al word het een 2 zitter. Mijn keus, mijn auto.
Ook met het oog op de aankomende opleiding. Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)
Ik kon 2 maanden terug ook bijna niet kiezen tussen de EP3 of een s2k. Heb gekozen voor de EP3 omdat het een 4 zits was. Heb er geen spijt van, maar de s2k is toch een jongensdroom die ik waar wil maken.
je bent nog erger dan ik... en de oude garde (die mij kent van andere forums en zo) weet dat IK al rampzalig ben...
Maar inderdaad, een s2000 is gooeoeoeoeoeoed.... hahahahaaaaa