Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
RedSun

Post by RedSun »

Sinan wrote:Muggen airbox

Dat is handig! hoef je ze dan niet meer van je bumper te schrapen?
Nana korobi ya oki
Sinan

Post by Sinan »

RedSun wrote:

idd, lekker koud de box in!
mr. X

Post by mr. X »

Martin Omi Performance wrote:ik heb hele harde cijfers....

Wil je ze delen met ons :D
RedSun

Post by RedSun »

Sinan wrote:
RedSun wrote:

idd, lekker koud de box in!

:wink:
Nana korobi ya oki
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Velgen staan zeker supervet! En doe maar niks aan je auto dan kan je beter sparen en dan volgend jaar iets anders kopen, want dan neem ik hem wel van je over next year. Grapje, maar ik had uiteindelijk gekozen voor de Injen sp1576 cai omdat deze door aardig wat mensen van civictype-r.co.uk getest was en zeer goede gains gaf. Ik had een speciale die ook gepowdercoat was in kleur van het kleppendeksel. En qua header zo ik voor jou gaan voor een DC goedkoop en zeer goed of een Buddy Club die schijnt ook zeer veel vermogenwinst te geven i.c.m een cat-back en intake
Image
mr. X

Post by mr. X »

Maar goedkoop blijkt achteraf vaak duurkoop.
Vooral met een intake ben ik huiverig omdat de motor nog zo fris is. Dan zou ik perse een airbox willen hebben, voor het gevoel denk ik.
Ach ben er best blij mee en het is heerlijk dat hij ook weer zo stil is, vandaag naar Hoofddorp gereden en dat bevalt me wel die lange stukken zo rijden.
eteuben

Post by eteuben »

Laten wij nu maar eerst wennen aan standaard, Maarten!! Snel zat toch?
mr. X

Post by mr. X »

Haha, eigenlijk wel ja 8)
Sinan

Post by Sinan »

maar stock is niet cool
mr. X

Post by mr. X »

Wil je een keer mee rijden? Kijken wat je er dan van vind? :D

Maar ben het met je eens dat de vtec met een andere uitlaat vreselijk goed klinkt :twisted:
Sinan

Post by Sinan »

Ik heb de VTEC nog nooit gevoeld :o ops: en wil het wel graag :lol: ik paas je wel Mequiar's :D
mr. X

Post by mr. X »

Niet?

:roll:

Oss is kort bij voor me dus je kunt/mag wel een keer mee, geen probleem.
Hoewel de vtec in de CTR niet zo'n ruige beleving is in vergelijking met de ITR (imo), krijg je wel een aardig idee :twisted:

Zou eventueel dit weekend wel even tijd kunnen maken. Zit met een paar dingen die ik nog moet doen, en droog weer is een pré :wink:
Sinan

Post by Sinan »

Ik zou het heel graag willen :D maar de 29ste ga ik al weg :( :lol:
Misschien na de vakantie, als ik naar een meeting ofzo kom kan ook, we zien wel :-)
wilco

Post by wilco »

Ik zal het hier maar neerzetten dan ....je bent niet goed wijs .....wel is de keuze goed naar een S2k :thumbs: , maar ik weet niet waar je de doekoe's vandaan haalt maar je zult wel een uitstekende baan (not) hebben.
Je bent nog veranderlijker als het weer 8)
mr. X

Post by mr. X »

Weetje wat het is. Nu heb ik nog de mogelijkheid.
Ik moet een auto niet voor een ander kopen, maar voor mezelf. Ook al word het een 2 zitter. Mijn keus, mijn auto.

Ook met het oog op de aankomende opleiding. Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)

Ik kon 2 maanden terug ook bijna niet kiezen tussen de EP3 of een s2k. Heb gekozen voor de EP3 omdat het een 4 zits was. Heb er geen spijt van, maar de s2k is toch een jongensdroom die ik waar wil maken.
Nyther

Post by Nyther »

ik zeg doen!
HONDA

Post by HONDA »

Wiebelkont...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Good luck on the sale mate! :wink:
ToyZ

Post by ToyZ »

mr. X wrote:Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)

Dan heb je nog ruim 16 maanden om je, overigens prachtige, auto te verkopen en een nieuwe aanwinst in handen te krijgen.
Succes met de verkoop.

Groeten,

Tommy
baRt

Post by baRt »

mr. X wrote:Weetje wat het is. Nu heb ik nog de mogelijkheid.
Ik moet een auto niet voor een ander kopen, maar voor mezelf. Ook al word het een 2 zitter. Mijn keus, mijn auto.

Ook met het oog op de aankomende opleiding. Ik hoop in Maart te kunnen beginnen op de NLS (burgerluchtvaart) te Hoofddorp. Na 8 maanden ga ik dan naar Portugal, en zeg nou zelf, hoe graag zou je daar in een cabrio rijden 8)

Ik kon 2 maanden terug ook bijna niet kiezen tussen de EP3 of een s2k. Heb gekozen voor de EP3 omdat het een 4 zits was. Heb er geen spijt van, maar de s2k is toch een jongensdroom die ik waar wil maken.

je bent nog erger dan ik... en de oude garde (die mij kent van andere forums en zo) weet dat IK al rampzalig ben...

Maar inderdaad, een s2000 is gooeoeoeoeoeoed.... hahahahaaaaa
Locked