mijn vader gaat een nieuwe corsa kopen voor zijn vriendin (ja mijn ouders zijn gescheiden) eigenlijk zou het een mercedes a class worden, maar dat geld is ie niet waard. Wel jammer dat ze geen jap nemen, maar goed de corsa is de goedkoopste en blijft er paar duizend meer over om over 2 of 3 jaar een hele schnelle mercedes te kopen (hoop ik)
Had 'ie beter kunnen wachten tot de Mazda2. Die wordt lichter dan zijn voorganger en met Miller motor ook nog eens een technisch juweeltje (niet zo'n juweel als de gemiddelde Honda uiteraard, maar wel voor een Mazda).
De oude mini is echt wel stoer 8)
De nieuwe mini is meer kak bak, maar aan de buitenkant vind ik hem erg mooi. Jammer dat ze na een ton km's afgeschreven zijn.
nou homo bakken zijn het niet hoor, althans sommige niet.
bij mijn garage van m´n familie in Duitsland hadden ze paar maanden terug nog een mini cooper 1.6 190pk ofzo
oya, ik had ook nog tegen me vader gezegt dat hij een ITR moest nemen, want een nieuwe corsa kost al gauw 14k euro met opties die ze willen. En dat ze de ITR 3 jaar konden gebruiken en later aan mij konden geven, maar nee :x
Nee,het moet een nieuwe auto zijn en een moderne uitstraling hebben.
De logo is meer een koekblik en vindt ze het niet eerlijk als je kijkt wat m´n vader rijdt en zij :razz: pap probeerde nog met een aygo eronderuit te komen maar nee hoor, de vrouwen van tegenwoordig hebben ook verstand van auto´s als het nodig is