Je idd, ik vind het ook belachelijk.
Ach ieder zijn ding. Hij heeft net een nieuwe (g)Aygo besteld :roll:
Voor het geld wat hij aan die spellen+spelcomputers heeft uitgegeven, had hij verdomme een fatsoenlijke CTR kunnen kopen..
Maarja, niet bij iedereen draait alles om auto's ops: :lol:
Precies wat je zegt! Als je zou MOETEN kiezen. Maar er is geen 'moet'
Ze zijn alle 3 kansloos, en de Aygo nog het minst kansloos. En dat zien de mensen niet meer tegenwoordig.
Het is echt een rage aan het worden een zo goedkoop mogelijke auto op de markt te zetten. En het gekke is, iedereen gaat erin mee en koopt zo'n ding.
Bij een bedrijf waar ik een tijdje geleden 4 maanden full time heb gewerkt reden we dagelijks in de instap modellen van alle merken. Sinds dien heb ik zo'n afschuw van die massaproductie dingen.. aahrg
Er zit helemaal geen gevoel in zo'n auto. Een auto moet een product zijn waar je trots op mag zijn.
Om iets te noemen, als je in een top merk zit (Audi, BMW, Mercedes etc etc) zie je dat er aandacht aan besteed is.
De CTR hangt net over het randje aan de goede kant, de ITR was wat dat betreft vele malen beter.
Maarja, dat vind ik.
Nederland slipt nog wel een keer dicht met die klote auto's.
HEt is juist goed dat mensen een kleine auto nemen. Die dingen slurpen tenminste een stuk minder dan die dikke duitsers.
Tuurlijk wij zijn liefhebbers van snelle jappen en willen er alles uithalen maar de doorsnee autorijder ziet het alleen als genruiksobject om van a naar B(eter) te komen.
RedSun wrote:HEt is juist goed dat mensen een kleine auto nemen. Die dingen slurpen tenminste een stuk minder dan die dikke duitsers.
Tuurlijk wij zijn liefhebbers van snelle jappen en willen er alles uithalen maar de doorsnee autorijder ziet het alleen als gebruiksobject om van A naar B(eter) te komen.
Aygo is een leuk ding en nog pittig ook.
@Sinan, ze hebben alledrie de Aygo motor.
Ik zag net een citroen rijden en ineens kwam het in me op dat die ook een aygo motor heeft,ja.
Ik vind het ook niet erg dat er kleine auto's gemaakt worden. Helemaal niet, maar dan niet in de kwaliteits klasse in welke de Aygo, 107 of whatever die andere ook zijn.
Het is net of je een koekblik in je handen hebt, en als je de deur dichtgooit lijkt het net of je een blikje plat trapt.
ook de knoppen en de afwerking.. like.. oh my god
Jazz valt imo niet onder de kleine auto's.
Vind dat ding al een heel stuk beter in elkaar zitten dan die kleine autos. Ooit de binnenkant van een lupo, ford ka of de laatste auto's gezien.
Achja.. zolang degene die ze kopen er maar blij mee zijn ofzo :-?
Een smart snap ik dan wel weer even btw. Een kleine auto voor puur en alleen in de stad.
En dan vind ik dat er geen tussenstap hoort te zijn tot bijv. de civic, corolla etc klasse.
Er zit een heel groot verschil in ruimte en comfort wanneer je een Jazz en een Lupo vergelijkt... Net zoiets als perssinasappels en manderijnen vergelijjken...
Ik vind het persoonlijk ontzettend storend om 2 zaken door elkaar te moeten volgen, zeker als het allebei onderwerpen zijn die wel een eigen thread verdienen. De replies gaan steeds verder uit elkaar liggen, je weet niet meer wie waarop reageert, etc.
Dimer wrote:Het enige wat ik tot nu toe irritant vind is dat er geen voetrust zit naast het koppelingspedaal...
De voetrust is een heel erg onderschat onderdeel in de hele autobelevenis. Toen ik mijn huidige leaseauto moest uitkiezen ging het tussen de Toyota Avensis of de Mazda Sportbreak. Op papier was het al duidelijk, het zou de Avensis worden, totdat ik ging proefrijden erin.
Het feit dat de voetensteun bij de Avensis maar halfhoog was en mijn voet derhalve niet in zijn geheel op pastte was een van de dealbreakers voor mij, naast de iets minder sportieve rij-eigenschappen.
mr. X wrote:Het is net of je een koekblik in je handen hebt, en als je de deur dichtgooit lijkt het net of je een blikje plat trapt. ook de knoppen en de afwerking.. like.. oh my god