IvoG wrote:Dan zit de gesp van de veilheidsgordel nog aan de verkeerde kant, en kan je mogelijk niet meer bij de pomp :idea:
Maar mogelijk allemaal om te wisselen. :dunno:
Gesp is normaal geen probleem, dit zit aan de rails en die kunnen toch blijven zitten dan. Pomp is dan wel een probleem.
Maar wat is er nu eigenlijk verkeerd volgens u? Want ik ken mensen met Japanse Recaro's en die hebben toch geen problemen voor zover ik weet.
IvoG wrote:Dan zit de gesp van de veilheidsgordel nog aan de verkeerde kant, en kan je mogelijk niet meer bij de pomp :idea:
Maar mogelijk allemaal om te wisselen. :dunno:
Gesp is normaal geen probleem, dit zit aan de rails en die kunnen toch blijven zitten dan. Pomp is dan wel een probleem. Maar wat is er nu eigenlijk verkeerd volgens u? Want ik ken mensen met Japanse Recaro's en die hebben toch geen problemen voor zover ik weet.
1. In Engeland/Japan zit het stuur rechts (gesp links bestuurders stoel)
2. Als je deze andersom zet de gesp aan de verkeerde kant (links)
3. Het pompje zit in Nederland op de bestuurders stoel links.
IvoG wrote:Dan zit de gesp van de veilheidsgordel nog aan de verkeerde kant, en kan je mogelijk niet meer bij de pomp :idea:
Maar mogelijk allemaal om te wisselen. :dunno:
Gesp is normaal geen probleem, dit zit aan de rails en die kunnen toch blijven zitten dan. Pomp is dan wel een probleem. Maar wat is er nu eigenlijk verkeerd volgens u? Want ik ken mensen met Japanse Recaro's en die hebben toch geen problemen voor zover ik weet.
1. In Engeland/Japan zit het stuur rechts (gesp links bestuurders stoel) 2. Als je deze andersom zet de gesp aan de verkeerde kant (links) 3. Het pompje zit in Nederland op de bestuurders stoel links.
Kortom spiegelbeeld
Ja ok, maar als je ze er gewoon in zet zoals in Engeland, dan zit alles toch op de juiste plaats? Alleen word hun bestuurders stoel onze passagiers stoel en andersom. Ik begrijp dus niet goed wat hij bedoelde met "Overigens, de stoelen van een UK ATR zijn verkeerd om voor een LHD auto. Je mag 3 x raden waar dat in zit".
Vandaag heb ik de accord op onderhoud laten gaan bij de dealer. Ik heb mijn fuel line dus ook wat laten buigen voor de Tein strut brace. Deze is nu dus geïnstalleerd. (past dus ook op gewone accords! :wink: ) Nog eens bedankt Katana! Hier wat foto's:
Op de foto's zie ik nu wel dat de zetels toch nog niet helemaal proper zijn. Int echt is da moeilijk te zien. Ik zal ze dus nog een beurt moeten geven.
De achterbank past ook nog niet helemaal goed langs de bestuurderskant, maar dat ga ik nog wel oplossen. De gordels vanachter moet ik ook nog terug plaatsen, maar dan iets anders als origineel.
Vandaag heb ik dit laten monteren:
JDM Vision rear camber correction kit
Ze hebben er 4 uur aan gewerkt, maar het paste wel (gelukkig). Nu ben ik van dat teveel aan negatief camber af. Uitlijning is nu geheel ok! Zeker een aanrader voor mensen met een ATR met schroefset.
Nog eens bedankt Frans voor de kit! :wink:
Ik heb ook nog originele ATR xenon lampen liggen, maar ik heb wat te weinig onderdelen erbij. Mijn kabels en fiches blijken te verschillen. Heeft iemand toevallig foto's/schema's waarop de verschillen te zien zijn?