AFAIK niet. Alleen RHD. Maar tering, dat is toch wel een mooi rijtje Civic's, je zal ze maar in je bezit hebben. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Geil spul, klaar.
Ben een beetje aan het zoeken geslagen, maar in Maleisië is de FD2 (nog) niet leverbaar, maar de normale sedan wel. In Australië hebben ze standaard de Civic sedan, maar binnenkort krijgen ze ook de Type-R, maar da's dan weer de driedeurs, hopelijk gaat het in de VS niet dezelfde kant op.
HondArd wrote:Ben een beetje aan het zoeken geslagen, maar in Maleisië is de FD2 (nog) niet leverbaar, maar de normale sedan wel. In Australië hebben ze standaard de Civic sedan, maar binnenkort krijgen ze ook de Type-R, maar da's dan weer de driedeurs, hopelijk gaat het in de VS niet dezelfde kant op.
Was geen pace/safety-car maar de auto waarin de doctoren werden vervoerd naar de plek waar Kubica gecrashed was. Maar hij was duidelijk in beeld. Weet alleen niet zeker of het wel een FD2 was...hmmmmm...footage definitely wanted.
S.J. wrote:Dat is de Civic Si jemug had wel beter verwacht van jullie :P
ik heb het hele race gezien (was heel spannend) en kheb wel een honda civic coupe gezien maar toch echt geen FD2 hoor, en ik vold dit topi al vanaf het begin af aan en vond het al raar :roll: anders had ik tog heel wát gemist