NSX crashed R.I.P.
Hier is een video clibje ervan:
http://www.performancejapcars.co.uk/car ... -Crash.wmv
Eigenaar had 7 jaar track-day ervaring.
Vreselijk lullig voor hem en die arme NSX :cry:
http://www.performancejapcars.co.uk/car ... -Crash.wmv
Eigenaar had 7 jaar track-day ervaring.
Vreselijk lullig voor hem en die arme NSX :cry:
Nee. Maar met ervaring toch dezelfde snap gehad, zijn snelheid de bocht in lag te hoog, hij corrigeert maar de wagen hervindt juist op dat moment de grip en slaat naar de andere kant uit, en in een 180 achterwaarts de bandenstapel in. Ik had gelukkig asfalt en veel ruimte om de snelheid te verliezen, hij alleen gras wat natuurlijk niet afremt. Had ik 2 a 3 meter meer gehad was ik gewoon tot stilstand gekomen denk ik.
RedSun wrote:Alles kan en hij moet het zelf betalen. Misschien doet hij wel veel zelf.
Verzekering komt niet kijken als het op een circuit gebeurt is.
Verzekerings technisch is hij zowel economisch als technisch loss zo te zien.
Kunt hem natuurlijk ook tijdje stockeren en hem daarna ergens op een stil weggetje met een leuk bochtje en een muurtje gaan zetten en zeggen dat het daar gebeurt is .... sssst .... ik heb niets gezegd :lol:
Maar hoe dan ook het is en blijft zonde want hierdoor worden ze alleen maar zeldzamer

Ik denk idd dat die gozer met teveel snelheid de bocht in kwam, maar dat hij schrok van het overstuur en gas los liet. Op dat moment zwiept ie in eens naar de andere kant.
Ik heb namelijk hetzelfde gedaan met de S2k, maar daarna ging ik het weer op het gas en kon ik 'm corrigeren. Totdat ie weer de andere kant op zwiepte en ik alsnog op de stoep knalde...
Ik heb namelijk hetzelfde gedaan met de S2k, maar daarna ging ik het weer op het gas en kon ik 'm corrigeren. Totdat ie weer de andere kant op zwiepte en ik alsnog op de stoep knalde...
Dimer wrote:Een dame was een paar jaar geleden op m'n vader z'n NSX gereden, de neus was toen een halve meter verschoven. Uiteindelijk was de schade bijna 80.000 gulden... Allemaal OEM spul...
Het kan een stuk goedkoper als je voor aftermarket gaat, but still... alles voor een NSX is twee keer duurder dan voor elke Honda.
idd erg duur, nsx wordt niet voor niks de japanse ferrari genoemd. kreeg een recaro uit een nsx-r aangeboden, ik zal niet zeggen hoeveel het was, maar het had 3 nullen