NSX crashed R.I.P.

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik zat eerder te denken aan een potje Mens Erger Je Niet :lol:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ik was erbij :cry: was in Engeland op Castle Comb Japfest

De eigenaar presteerde het in de opwarm ronde er af te gaan :silly:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Daar zal het hem misschien zitten, Koude banden?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

mr. X wrote:Daar zal het hem misschien zitten, Koude banden?


Ja, traction control waarschijnlijk ook uitgezet
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Hier is een video clibje ervan:

http://www.performancejapcars.co.uk/car ... -Crash.wmv

Eigenaar had 7 jaar track-day ervaring.

Vreselijk lullig voor hem en die arme NSX :cry:
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

jammer dat die kerel niet zo goed kan filmen, maar ziet er niet best uit!
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Been there, done that. :(
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

ging jij ook over de kop?? :shock:
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Nee. Maar met ervaring toch dezelfde snap gehad, zijn snelheid de bocht in lag te hoog, hij corrigeert maar de wagen hervindt juist op dat moment de grip en slaat naar de andere kant uit, en in een 180 achterwaarts de bandenstapel in. Ik had gelukkig asfalt en veel ruimte om de snelheid te verliezen, hij alleen gras wat natuurlijk niet afremt. Had ik 2 a 3 meter meer gehad was ik gewoon tot stilstand gekomen denk ik.
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

RedSun wrote:Alles kan en hij moet het zelf betalen. Misschien doet hij wel veel zelf.
Verzekering komt niet kijken als het op een circuit gebeurt is.

Verzekerings technisch is hij zowel economisch als technisch loss zo te zien.



Kunt hem natuurlijk ook tijdje stockeren en hem daarna ergens op een stil weggetje met een leuk bochtje en een muurtje gaan zetten en zeggen dat het daar gebeurt is .... sssst .... ik heb niets gezegd :lol:

Maar hoe dan ook het is en blijft zonde want hierdoor worden ze alleen maar zeldzamer :(
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Ik denk idd dat die gozer met teveel snelheid de bocht in kwam, maar dat hij schrok van het overstuur en gas los liet. Op dat moment zwiept ie in eens naar de andere kant.

Ik heb namelijk hetzelfde gedaan met de S2k, maar daarna ging ik het weer op het gas en kon ik 'm corrigeren. Totdat ie weer de andere kant op zwiepte en ik alsnog op de stoep knalde...
MLM
Posts: 549
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:32 pm

Post by MLM »

Dimer wrote:Een dame was een paar jaar geleden op m'n vader z'n NSX gereden, de neus was toen een halve meter verschoven. Uiteindelijk was de schade bijna 80.000 gulden... Allemaal OEM spul...

Het kan een stuk goedkoper als je voor aftermarket gaat, but still... alles voor een NSX is twee keer duurder dan voor elke Honda.


idd erg duur, nsx wordt niet voor niks de japanse ferrari genoemd. kreeg een recaro uit een nsx-r aangeboden, ik zal niet zeggen hoeveel het was, maar het had 3 nullen
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

ja, ik ken ze

zijn van kevlar en electrisch instelbaar :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

:shock:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

altijd handig als je vanachter beschoten wordt
Nana korobi ya oki
Locked