Toekomstige honda fan

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Marco

Post by Marco »

Vandaag mijn zwarte CTR retour van de autoshop alle speakers laten vervangen door JBL uitvoeringen de originele Honda speaker waren bagger volgens de man welke ze heeft vervangen heeft hij nog nooit zulke goedkope prut gezien in een standaard uitvoering van welk merk auto ook.
Ik heb ze mee retour genomen en zelfs de conus is volgens mij van plastic.
wat een verschil van geluid het is nu ook genieten binnenin de auto met een lekker stukje muziek op.
Nu is mijn nieuwe Type R helemaal toppie.
Groetjes Marco
mr. X

Post by mr. X »

haha mooi man :wink:

15 watt denk ik? Dat waren de boxen in de ITR standaard ook, zal een hoop schelen idd met een mooi setje JBL boxen.

De installatie die in mijn CTR zit (stock volgens mij) vind ik toch érg goed voldoen.
MLM

Post by MLM »

volgens mij heeft honda best goede oem speakers, meeste zijn van pioneer
Katana

Post by Katana »

Marco wrote:Vandaag mijn zwarte CTR retour van de autoshop alle speakers laten vervangen door JBL uitvoeringen de originele Honda speaker waren bagger volgens de man welke ze heeft vervangen heeft hij nog nooit zulke goedkope prut gezien in een standaard uitvoering van welk merk auto ook.
Ik heb ze mee retour genomen en zelfs de conus is volgens mij van plastic.
wat een verschil van geluid het is nu ook genieten binnenin de auto met een lekker stukje muziek op.
Nu is mijn nieuwe Type R helemaal toppie.
Groetjes Marco

:thumbs:
Marco

Post by Marco »

Nou geloof me maar het is echt niets met de JBL speakers welke er nu inzitten en als je de oem speaker goede kwaliteit vind dan weet ik niet wat er aan je oren mankeert. Ze zijn zeker niet van pioneer het magneetje wat er achter zit heeft een diameter van misschien 3 cm en het speaker"doek" is gewoon plastic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Misser van Honda.
Gr Marco
HondArd

Post by HondArd »

Speaker-doek van plastic? Lijkt mij een stuk beter dan dat karton/papier wat ze vroeger gebruikten. De speakers bij mij in de woonkamer hebben een doek van kevlar, en dat is ook een soort plastic.
RedSun

Post by RedSun »

AccordTypeaRd wrote:Speaker-doek van plastic? Lijkt mij een stuk beter dan dat karton/papier wat ze vroeger gebruikten. De speakers bij mij in de woonkamer hebben een doek van kevlar, en dat is ook een soort plastic.

Maar dan kogelvrij :lol:
Nana korobi ya oki
Locked