Vandaag mijn zwarte CTR retour van de autoshop alle speakers laten vervangen door JBL uitvoeringen de originele Honda speaker waren bagger volgens de man welke ze heeft vervangen heeft hij nog nooit zulke goedkope prut gezien in een standaard uitvoering van welk merk auto ook.
Ik heb ze mee retour genomen en zelfs de conus is volgens mij van plastic.
wat een verschil van geluid het is nu ook genieten binnenin de auto met een lekker stukje muziek op.
Nu is mijn nieuwe Type R helemaal toppie.
Groetjes Marco
Toekomstige honda fan
Marco wrote:Vandaag mijn zwarte CTR retour van de autoshop alle speakers laten vervangen door JBL uitvoeringen de originele Honda speaker waren bagger volgens de man welke ze heeft vervangen heeft hij nog nooit zulke goedkope prut gezien in een standaard uitvoering van welk merk auto ook.
Ik heb ze mee retour genomen en zelfs de conus is volgens mij van plastic.
wat een verschil van geluid het is nu ook genieten binnenin de auto met een lekker stukje muziek op.
Nu is mijn nieuwe Type R helemaal toppie.
Groetjes Marco
:thumbs:
Nou geloof me maar het is echt niets met de JBL speakers welke er nu inzitten en als je de oem speaker goede kwaliteit vind dan weet ik niet wat er aan je oren mankeert. Ze zijn zeker niet van pioneer het magneetje wat er achter zit heeft een diameter van misschien 3 cm en het speaker"doek" is gewoon plastic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Misser van Honda.
Gr Marco
Misser van Honda.
Gr Marco